|
De Offtopic Thread #5 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| nogmaals, mensen die naar dancevalley willen gaan? ben van plan bus in te leggen, laat et weten zodat ik een gedacht heb van et aantal dat we zouden kunnen halen. |
|
|
| FenixStyle |
Best wel vetjes ja, alleen wel maar een wazig volkje :p |
|
|
| BZRK |
Haha, op 0:58 gaat Luc zijn lookalike uit de bol.
Of was het Luc zelve :eyes: :stongue:
Ik moet toegeven dat er best wel wat leuke plaatjes in zitten :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Haha, op 0:58 gaat Luc zijn lookalike uit de bol.
Of was het Luc zelve :eyes: :stongue:
Ik moet toegeven dat er best wel wat leuke plaatjes in zitten :) |
mannekes ik zag em ook, ben niet de enigste precies :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Best wel vetjes ja, alleen wel maar een wazig volkje :p |
hahaha, da volk is volgens mij echt typisch voor zo'n goa / psy party's zenne :D
vette muziek in ieder geval :toocool: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
mannekes ik zag em ook, ben niet de enigste precies |
lol :toothless |
|
|
| Dj LPG |
Denk als ze daar met de drugshonden toekomen dat die beesten ter plekke overlijden aan een overdosis:eyes:
edit: op 5.11min probeert er zowaar enen wa te jumpen:nervous:
en op 7.30min staat herman van vaan daar ook in zijn 2e jeugd:conf: |
|
|
| Real |
| Wat is Kevin Jee een plezier om bezig te zien achter zijn draaitafels! Een dikke aanrader! Er zijn gisteren ongelofelijk veel geniale platen gepasseerd tijdens de sets van Kevin, Phi Phi en YdR. Allemaal trance uit de (erg) oude doos, behalve Kevin Jee die er eventjes Pryda - Muranyi tussen gooit, en YdR die als bisnummertje de InPetto Remix van Toca's Miracle speelt. :wtf: |
|
|
| Devilex |
Gisteren een bezoekje gebracht aan de ruines van de legendarische club Extreme te Affligem...
[[ LINK REMOVED ]]

 |
|
|
| Progrez |
| Pak volgende keer een barkruk mee voor mij. Die zou goed passen bij mijn bar vanachter in den hof. |
|
|
|
|