|
De Offtopic Thread #5 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Wow naar 20 terwijl de meeste buurlanden hier al jaren zonder limiet zitten en Scarlet nu bijna 2 maanden 60gig minimum limiet heeft. |
Idd, ik ben blij dat ik vorig jaar naar Scarlet ben overgeschakeld :) |
|
|
| Real |
| Zut, limietentruukje is nu ook opgelost. Telemeter resetten door eventjes van abonnement te wisselen is er dus ook niet meer bij. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jah nu hangen jullie voor de komende 5 jaar terug vast aan die nog steeds historische limieten terwijl iemand bij Dommel binnenkort mss 200GB of zelfs geen limiet heeft. |
Als ze veel concurrentie gaan krijgen van ADSL2+ providers, dan denk ik dat ze nogal snel opnieuw zullen verhogen. Ik hoop dat er veel komen en dat het niet bij Dommel blijft. |
|
|
| Gladius |
| door zo'n packkorting (mobiel + telefonie + internet) zit ik ook aan Telenet vast. Zalig nieuws! :D |
|
|
| Config |
| nog iemand gedacht aan Dancevalley? :D |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga hgstwrsch toch niet gaan :) |
|
|
| Devilex |
| En mensen met reisplannen? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Devilex
En mensen met reisplannen? |
Yep, 4 tot 27 augustus trek ik door Indonesië: door Java, Bali en Lombok. En in oktober waarschijnlijk ook nog een citytripje. |
|
|
| Devilex |
| Zo een reis schik ik volgend jaar ook eens te doen met Joker, deze zomer wordt het kamperen in Frankrijk. |
|
|
| djcresto |
Volgende week zaterdag vertrek voor 2 weken naar Tunesië. Weekje rondrit en weekje hotel voor 700 euro :D Dat we de jongsten zijn moeten we er maar bij nemen.
In juli misschien nog een weekje kamperen. |
|
|
|
|