|
De Offtopic Thread #5 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Damn best smiley ever |
|
|
| FCB_Fanatic |
| iemand die Deadmau5 thread in main discussion gevolgd? Deadmau5 heeft blijkbaar nu ook zelf gereageerd :D :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Deadmau5² = Dave Dresden² + Steve Angello² |
|
|
| BZRK |
Is er al iets beslist dan? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Is er al iets beslist dan? |
Voor te jumpen hé, zie maar naar hun residents lineup:
| quote: |
Vanaf Oktober 2008 zal Manu Kenton de nieuwe resdient worden van Cherry Moon, daar zal hij komen te staan naast, Dj Ghost, D-Feat & Dave-D in de main room. Eerder al had hij in Cherry Moon gedraaid toen het concept Koloso er draaide, ook heeft hij lange tijd de Tek Room van Complex te Sint Niklaas gehost.
|
ik bedoel niet dat complex ofzo naar de cm zou gaan. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Voor te jumpen hé, zie maar naar hun residents lineup:
ik bedoel niet dat complex ofzo naar de cm zou gaan. |
Maar is er dan al iets beslist over een eventuele sluiting? Nee toch dacht ik? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Maar is er dan al iets beslist over een eventuele sluiting? Nee toch dacht ik? |
De laatste regel van het artikel: "De sluitingsperiode loopt van 17 oktober tot 30 januari 2009." :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De laatste regel van het artikel: "De sluitingsperiode loopt van 17 oktober tot 30 januari 2009." :p |
Ow ok, verkeerde artikel gelezen dus :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
MikeVee, hebt gij echt niks beter te doen dan mensen aan te vallen die teveel posten naar jouw goesting? |
Jawel, daarom stoort het mij ook bij het overzicht 10x hetzelfde topic te zien staan.
En is dat naar mijn goesting? Hoe noem je dan om de zoveel weken 10x dezelfde post in verschillende subforums maken om het eigen feest bovenaan te krijgen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Marketing :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Jawel, daarom stoort het mij ook bij het overzicht 10x hetzelfde topic te zien staan.
En is dat naar mijn goesting? Hoe noem je dan om de zoveel weken 10x dezelfde post in verschillende subforums maken om het eigen feest bovenaan te krijgen? |
Die thread over de Pre Party die gisteren was aangemaakt was inderdaad teveel, omdat er al een thread was gemaakt. Maar de eerste TE 2009 thread mag gerust blijven bestaan en die begon je ook al direct af te breken. |
|
|
|
|