|
De Offtopic Thread #5 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Verveling is...
Tien afleveringen van American Dad na elkaar bekijken.
Maar het was wel lulz :tongue2 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Verveling is...
Tien afleveringen van American Dad na elkaar bekijken.
Maar het was wel lulz :tongue2 |
Ziede wel dat gij tijd té veel hebt!! :p |
|
|
| Pumaz |
Technisch werkloos :(
In het begin was het wel leuk, maar nu hangt het écht mijn keel uit :mad:
Ik mis het flirten met de schoolmeisjes naast mijn werk :tongue2 |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Technisch werkloos :(
|
Gij ook al?
Ben sinds vorige week maandag ook werkloos, heb er ook al enkele seizoenen series opzitten :)
Deze week is goed drie dagen carnaval gevierd in Aalst :crazy:, nu met volle moed op zoek naar een nieuwe job. |
|
|
| Pumaz |
| Het is maar voorlopig hoor, ik ben mijn werk niet kwijt :) |
|
|
| Devilex |
| Nogal een sjans voor u dan, want 't is niet de ideale moment nu. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Technisch werkloos :(
In het begin was het wel leuk, maar nu hangt het écht mijn keel uit :mad:
Ik mis het flirten met de schoolmeisjes naast mijn werk :tongue2 |
Oei, das wel minder .. Jammer om dat te horen. Hopelijk kan je snel opnieuw aan de slag. Heb je er enig zicht op? |
|
|
| Pumaz |
| Normaal zou ik begin April zeker terug aan de slag moeten zijn. |
|
|
| Gladius |
| wat weten jullie van de gebroeders Kalkbrenner? M'n broer gaf me een JoeTjoep-link van een liedje dat me wel kon bekoren. Doet me ergens wat denken aan Moby dat nummer. |
|
|
| Pumaz |
| Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat je 90% van Paul's producties niks gaat vinden. Voor deze plaat wist ik niet eens dat er ook een Fritz was. |
|
|
| Xilver |
| 5 man bij ons ontslagen, en ze vragen ons om collectief 4/5 te gaan werken. Ni plezant, maar kzen alleszins content da ik mag blijven. |
|
|
| Devilex |
| Begint de IT sector dan ook stilaan klappen te krijgen? |
|
|
|
|