|
De Offtopic Thread #5 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb daar gewoon absoluut geen behoefte meer aan. Ik ga niet iedere week meer zwaar op stap, het is al veel als het éénmaal in de maand gebeurt. Maar als ik ga wil ik wel gaan naar iets waar ik mij goed amuseer met kwalitatieve DJ's (geen DJ Wout dus of dergelijke). Als ik naar Illusion ga is het dus niet op een residentavond, maar wel bij "speciale" avonden (vb. Bonzai Night, Club Elite, Cream). Het is echter op dergelijke dagen dat het "normale" Illusionvolk het laat afweten |
Voila, Illusion heeft de voorbije maanden genoeg guests laten komen, maar zoals je zelf zegt trekt dit amper volk. Niet meer dan normaal dat Illusion er dan maar mee stopt om grote namen naar Lier te halen. Trance is niet populair meer en ook Illusion zal zich moeten aanpassen als ze willen overleven in deze tijden.
@Devilex, die tijd heb ik jammer genoeg niet meegemaakt. Ik kan zelf trouwens niet echt oordelen over de dj's van de ground level aangezien ik bijna altijd boven zit. Vanaf 6u is het met Nico en Jean in ieder geval wel altijd dik in orde! |
|
|
| FenixStyle |
Iemand die soms nog naar Tiesto wil gaan in het Sportpaleis?! Aangezien de regular tickets al een maand uitverkocht zijn, en de kans miniem is dat er nog vrijkomen, zijn we momenteel aan het overwegen om voor een vip-arrangement te gaan. Dat is dan 280 euro voor vier tickets, fles champagne en de gebruikelijke andere extra's. Wel een pak duurder natuurlijk, maarja bon voor ene keer heb ik er dat mss wel eens voor over..
Probleem is dat we momenteel maar met drie personenen zijn, de rest ziet het niet echt zitten om 70 euro neer te tellen voor Tiesto. Dus als iemand geïnteresseerd is om dat ticket te delen, let me know ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Iemand die soms nog naar Tiesto wil gaan in het Sportpaleis?! Aangezien de regular tickets al een maand uitverkocht zijn, en de kans miniem is dat er nog vrijkomen, zijn we momenteel aan het overwegen om voor een vip-arrangement te gaan. Dat is dan 280 euro voor vier tickets, fles champagne en de gebruikelijke andere extra's. Wel een pak duurder natuurlijk, maarja bon voor ene keer heb ik er dat mss wel eens voor over..
Probleem is dat we momenteel maar met drie personenen zijn, de rest ziet het niet echt zitten om 70 euro neer te tellen voor Tiesto. Dus als iemand geïnteresseerd is om dat ticket te delen, let me know ;) |
Op Kapaza vind je nog tickets aan 40-50 euro
Mss wil kristof bijleggen :gsmile: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Op Kapaza vind je nog tickets aan 40-50 euro
|
Bwa vind daar eigenlijk ook maar één ticket voor 40, de rest is al vanaf 100 euro. Nuja had ik dat geweten dan had ik gewoon vroeger besteld, maar het gebeurt dan ook zelden dat zo'n evenement bij ons al meer dan twee maand op voorhand uitverkocht is.. :( |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Op Kapaza vind je nog tickets aan 40-50 euro
Mss wil kristof bijleggen :gsmile: |
Meh. |
|
|
| The_G0dfather |
| Er heeft hier soms niemand de acapella van beauty hides in the deep? Of iem die weet of die ergens te vinden is? |
|
|
| The_G0dfather |
| ahu ahum :o |
|
|
| CygnusX |
| Ik ben ondertussen terug van 24 dagen Indonesië :D Iets gemist hier? |
|
|
| FenixStyle |
Donna wordt opgedoekt
Best wel verrassend nieuws. Laten we hopen dat men er nu in slaagt om een zender te maken die eens wat ruimer draait dan enkel die grijsgedraaide Top50-hits.. |
|
|
| Real |
| Het beste nieuws dat ik in jaren gehoord heb. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Het beste nieuws dat ik in jaren gehoord heb. |
ik zou nog niet te eurforisch worden, de opvolger zal waarschijnlijk wel een Donna-kloon worden. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik zou nog niet te eurforisch worden, de opvolger zal waarschijnlijk wel een Donna-kloon worden. |
Idd, wsl is dit gewoon als nieuwe start bedoeld in de hoop het aantal luisteraars terug op te krikken.. |
|
|
|
|