return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 116)
View this Thread in Original format
christina
niemand heeft het hier al over Pukkelpop gehad?
djcresto
Enorm drama natuurlijk, maar niet te vermijden. Gewoon dikke brute pech. Al die commentaar op de organisatie vind ik dan ook ongepast.

Gisteren toevallig om 18u07 op de buienradar gaan kijken en toen gezien dat het er lelijk uitzag boven limburg. Toen heb ik een bericht gestuurd naar een kameraad die daar zat dat ze best hun voorzorgen zouden nemen. Net op die moment brak daar de hel los.

Uiteindelijk is gans de kliek met mijn kameraden deze ochtend terug gekeerd en ze zijn nu net thuis. Ze hadden niets en hun tenten stonden nog recht en waren droog. Ze stonden wel op een privé camping.
Push2005
quote:
Originally posted by christina
niemand heeft het hier al over Pukkelpop gehad?


Das omda Armin er nie was
Kaidreas
Wa is dat daar toch voor een kut weer in belgie?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Enorm drama natuurlijk, maar niet te vermijden. Gewoon dikke brute pech. Al die commentaar op de organisatie vind ik dan ook ongepast.

Gisteren toevallig om 18u07 op de buienradar gaan kijken en toen gezien dat het er lelijk uitzag boven limburg. Toen heb ik een bericht gestuurd naar een kameraad die daar zat dat ze best hun voorzorgen zouden nemen. Net op die moment brak daar de hel los.

Uiteindelijk is gans de kliek met mijn kameraden deze ochtend terug gekeerd en ze zijn nu net thuis. Ze hadden niets en hun tenten stonden nog recht en waren droog. Ze stonden wel op een privé camping.


mijn broer en vrienden zijn gisteravond nog naar huis gekomen; eerst hun spullen bij elkaar gepakt op de camping en dan naar huis gegaan. De tent hadden ze nog laten staan voor het geval Pukkelpop nog moest doorgaan en ze zelf nog zin zouden hebben om terug te keren. Uiteindelijk zijn ze die deze voormiddag gaan halen

de vriendin van mn broer en een kameraad waren op het moment dat de Chateau tent in elkaar storte daar aanwezig. Ze zijn er zonder kleerscheuren uit geraakt, maar kameraad heeft daarna buiten, bij het beschermen van dat meiske, wel een serieus aantal plekken over gehouden door die enorme hagel'stenen'. Achteraf bekeken peanuts natuurlijk
djcresto
Een collega van een kameraad van mij is één van de slachtoffers (Kristof). 2 kennissen stonden in de proximus tent waar een boom is gevallen (door blikseminslag).

Mijn vriendengroep heeft sjance gehad dat ze in de juiste tent zaten en op een privé camping iets verder waren. Daar was de schade minder. Maar de meesten hebben toch ook nog nooit in hun leven zoveel schrik gehad.

Maar het was echt wel een extreme situatie als je de filmpjes bekijkt. Echt een sjance dat er niet meer slachtoffers zijn.

En hoeveel pech kan je hebben natuurlijk. Er was volgens het parket een duidelijke strook van 60m breed te merken waar de storm het hardst toesloeg. Zelfde gevolgen als windhoos maar het was er geen. En net op een weide met 60000 mensen moet die passeren.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
EMO


Ik ben gewoon gevoeliger aangelegd dan anderen, daar moet je niet mee lachen.


quote:
Originally posted by christina
3-4 wat?:p


Jaren
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
maar kameraad heeft daarna buiten, bij het beschermen van dat meiske, wel een serieus aantal plekken over gehouden door die enorme hagel'stenen'. Achteraf bekeken peanuts natuurlijk


wadde, peanuts die uit de lucht vallen tijdens een zwaar onweer? :D
Push2005


:nervous:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Push2005


:nervous:



Too much Guetta will kill you.

domineesje
Een duvel zou toch smaken nu!!!
BZRK
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Too much Guetta will kill you.


De eerste CD met al die vocals is pover, maar die instrumentale CD vind ik best goed ook al is de sound complete Daft Punk ripoff.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement