Originally posted by BZRK
die instrumentale CD vind ik best goed
blasphemy !!!!
:whip:
BZRK
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
blasphemy !!!!
:whip:
Might be, maar deze vind ik zalig :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by BZRK
Might be, maar deze vind ik zalig :)
dat deuntje waar die track mee begintg (en dat ook geregeld terugkomt) ... énorm irritant :p
Config
is dat een remix van Harder, better, faster, stronger?
Jakhira
Trix in Antwerpen... valt dat mee?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jakhira
Trix in Antwerpen... valt dat mee?
Vroegere Hof Ter Loo, valt zeker mee. Maar je hebt Trix (grote zaal) en Club Trix (of zoiets, kleinere zaal en trapje op) en dat heeft een terrasje. Geluid valt goed mee.
BTW ik vertrek morgen (Woensdag) naar Istanbul. :)
Ik wou het even kwijt.
Jakhira
Istanboel is één van de weinige plaatsten die ik zo leuk vond dat ik er terug ben gegaan :)
Volgende week vrijdag ga ik naar Trix, vandaar mijn vraag.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jakhira
Istanboel is één van de weinige plaatsten die ik zo leuk vond dat ik er terug ben gegaan :)
Volgende week vrijdag ga ik naar Trix, vandaar mijn vraag.
Voor wie of wat als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Jakhira
Untitled! heet het feestje. Ben Westbeech gaat er draaien :)
Maar ik zou hem veel liever zien optreden (hij zingt ook).
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jakhira
Untitled! heet het feestje. Ben Westbeech gaat er draaien :)
Maar ik zou hem veel liever zien optreden (hij zingt ook).
Als ik de site mag geloven en het weer meevalt, kan je ook van het terras genieten avenant het op het 1ste te doen is voor Ben Westbeech.
Jakhira
Je bent beter geïnformeerd dan ik :clown:
Als hij maar zijn eigen 'Inflections' draait :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jakhira
Je bent beter geïnformeerd dan ik :clown:
Als hij maar zijn eigen 'Inflections' draait :D
Trix, voormalige Hof Ter Loo heeft veel metal optredens. Enfin toch vroeger. Stad Antwerpen (mede eigenaar) heeft blijkbaar geklaagd over teveel metal. Dus ik heb daar al menig feestje/ optreden meegemaakt. ^^