|
De Offtopic Thread #5 (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
lol...pijnlijke stiltes? :D |
saaie stiltes vooral  |
|
|
| christina |
| da gaat hier precies wel van kwaad naar erger he :nervous: |
|
|
| Xilver |
| Ahahaha, Joris Voorn op Sensation White. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
da gaat hier precies wel van kwaad naar erger he :nervous: |
... en dus hebt ge maar wat leven in de brouwerij gebracht door een heleboel oude topics te recycleren :D |
|
|
| djcresto |
| bijna 10 jaar TA member en de lay out is hier nog nooit gewijzigd :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ahahaha, Joris Voorn op Sensation White. |
hehe, ik had exact dezelfde reactie
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
... en dus hebt ge maar wat leven in de brouwerij gebracht door een heleboel oude topics te recycleren :D |
yes! goe plan he?:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ahahaha, Joris Voorn op Sensation White. |
To the sellout mobile! |
|
|
| Real |
| Gisteren rond 20u wat beginnen draaien, en de laatste plaat pas opgelegd rond een uur of 2. Ik heb alles opgenomen, ik ben eens benieuwd. :haha: |
|
|
| christina |
| ons marie-rose heeft het loodje gelegd |
|
|
| christina |
en terug thuis:(
 |
|
|
| christina |
| iemand de kazakkendraaiers gezien gisteren? |
|
|
|
|