|
De Offtopic Thread #5 (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
Hard en donker met een grote phaser op de lead :D
Compleet anders, echt :p
Benieuwd wat er van Miss Ann geworden is, zij had als dj uitstekende smaak :) |
|
|
| Real |
| Ik heb haar een paar maanden geleden nog zien draaien in de Montini, dat was voornamelijk van die platte electro-house zooi. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Benieuwd wat er van Miss Ann geworden is, zij had als dj uitstekende smaak :) |
Ja, vooral daarom was je zo wild van haar. |
|
|
| Jakhira |
Ik herinner me ooit ergens te hebben gelezen dat Sasha & Maria - Be as one één van haar favoriete platen was :)
Ik zou nog steeds tekenen voor een knappe griet met dj-skills, trouwens :p |
|
|
| Real |
| ik ben gisteren in mijn poep geneukt en verdomme, dat doet pijn :( |
|
|
| Jakhira |
| :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gotta love drunk posting :D |
|
|
| MikeVee |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Real |
| Tiens. Ik ga sebiet iemand tegen haar bakkes slagen. :clown: |
|
|
| Jakhira |
Zijn Yris releases ergens digitaal te koop?
Ik ben vooral op zoek naar Carissa Mondavi - Solid ground :)
EDIT: de Markus Schulz remix dan nog :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
Tiens. Ik ga sebiet iemand tegen haar bakkes slagen. :clown: |
:D |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik was van plan om Intercepted te gebruiken, maar die wil technisch niet meewerken :( |
Nieuwe versie gevonden die ik wél kan gebruiken :D
Ik overweeg om zelfs 2 Lolo-setjes van 80 minuten ineen te mixen :) |
|
|
|
|