|
De Offtopic Thread #5 (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Progrez
De Kavka in Antwerpen (Oudaan, over het politiekantoor) kunt ge reserveren zonder kosten, dacht ik. En als er te weinig volk is, moet ge het verlies niet bijpassen. Wat ook wil zeggen dat als uw avond winst maakt, die winst eveneens voor Kavka is. Ook goed meegenomen: ze drukken flyers voor u en maken zelf de reclame.
Daarbij is het een louche, donker kot, een beetje in de stijl van dat spel in Gent waar eerdere edities hebben plaatsgevonden.
Soit, ze hebben verschillende formules en het kan zijn dat ik een paar zaken door elkaar haal.
http://www.kavka.be/Kavka/Zaalverhuur
Ik kan gerust een telefoonnummer doorgeven van de verantwoordelijken of zelf nog eens gaan horen. 't Is op vijf minuten wandelen van waar ik woon.
In april vindt er trouwens een gestoord acid-avondje plaats.
http://www.facebook.com/group.php?g...0386011&index=1
Ze zijn dus niet vies van elektronische muziek, maar het mag wel iets hebben. Above & Beyond-toestanden zie ik er niet passen. |
nadeel is wel dat er daar 's nachts niet veel volk langskomt zoals in gent. dus moet je al volk trekken echt via reclame! |
|
|
| Jasperovitsj |
| In Antwerpen is er sowieso weinig of niks in dat genre dat voorbijgaand volk trekt denk ik, niet? |
|
|
| Push2005 |
Kzou sowieso niet teveel hopen op buitenstaanders die binnenspringen, in gent was dat ook nie altijd in sterke mate het geval :)
'n klein zaaltje en hopelijk genoeg commitment van mensen hier die evt anderen kunnen meebrengen zal sowieso de basis moeten zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Zin om mee iets in elkaar te steken Jasper? Of ziet ge dat niet zitten? :) |
Bwah ja, waarom niet :) |
|
|
| Xilver |
Ik wil me gerust weer bezighouden met de site, als er een moet zijn.
Edit: Na april, busy couple of weeks ahead. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik wil me gerust weer bezighouden met de site, als er een moet zijn.
Edit: Na april, busy couple of weeks ahead. |
Ik denk dat tegenwoordig Facebook al genoeg én doeltreffender is geworden voor zulke kleinschalige feestjes. |
|
|
| Real |
Alright. :)
Greg, heb je enig idee hoe het zit met Sabam in de Kavka? Ik meen mij te herinneren dat je in de Rector in Gent niets moet betalen zolang de inkom gratis is, wat natuurlijk een geweldige troef is. De enige kostprijs die je dan gaat hebben is de huur van DJ-materiaal. |
|
|
| Real |
Zo, ik zal wel even contact opnemen met die mensen van de Kavka. :)
Ziet er iemand nog bezwaren om het eventueel in de Rector in Gent te laten doorgaan, het gebrekkige geluid en het tekort aan volk van de vorige editie buiten beschouwing gelaten? :o |
|
|
| Config |
| Alst in Gent is willek nog wel keer kommen ja. |
|
|
|
|