return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 108)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Progrez
De Kavka in Antwerpen (Oudaan, over het politiekantoor) kunt ge reserveren zonder kosten, dacht ik. En als er te weinig volk is, moet ge het verlies niet bijpassen. Wat ook wil zeggen dat als uw avond winst maakt, die winst eveneens voor Kavka is. Ook goed meegenomen: ze drukken flyers voor u en maken zelf de reclame.

Daarbij is het een louche, donker kot, een beetje in de stijl van dat spel in Gent waar eerdere edities hebben plaatsgevonden.

Soit, ze hebben verschillende formules en het kan zijn dat ik een paar zaken door elkaar haal.

http://www.kavka.be/Kavka/Zaalverhuur

Ik kan gerust een telefoonnummer doorgeven van de verantwoordelijken of zelf nog eens gaan horen. 't Is op vijf minuten wandelen van waar ik woon.

In april vindt er trouwens een gestoord acid-avondje plaats.
http://www.facebook.com/group.php?g...0386011&index=1

Ze zijn dus niet vies van elektronische muziek, maar het mag wel iets hebben. Above & Beyond-toestanden zie ik er niet passen.

nadeel is wel dat er daar 's nachts niet veel volk langskomt zoals in gent. dus moet je al volk trekken echt via reclame!
Jasperovitsj
In Antwerpen is er sowieso weinig of niks in dat genre dat voorbijgaand volk trekt denk ik, niet?
Push2005
Kzou sowieso niet teveel hopen op buitenstaanders die binnenspringen, in gent was dat ook nie altijd in sterke mate het geval :)

'n klein zaaltje en hopelijk genoeg commitment van mensen hier die evt anderen kunnen meebrengen zal sowieso de basis moeten zijn.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
Zin om mee iets in elkaar te steken Jasper? Of ziet ge dat niet zitten? :)

Bwah ja, waarom niet :)
Xilver
Ik wil me gerust weer bezighouden met de site, als er een moet zijn.

Edit: Na april, busy couple of weeks ahead.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Xilver
Ik wil me gerust weer bezighouden met de site, als er een moet zijn.

Edit: Na april, busy couple of weeks ahead.


Ik denk dat tegenwoordig Facebook al genoeg én doeltreffender is geworden voor zulke kleinschalige feestjes.
Xilver
True dat
diddi
i'm in! ;)
Real
Alright. :)

Greg, heb je enig idee hoe het zit met Sabam in de Kavka? Ik meen mij te herinneren dat je in de Rector in Gent niets moet betalen zolang de inkom gratis is, wat natuurlijk een geweldige troef is. De enige kostprijs die je dan gaat hebben is de huur van DJ-materiaal.
pzK
Woohoo! :crazy:

Real
Zo, ik zal wel even contact opnemen met die mensen van de Kavka. :)

Ziet er iemand nog bezwaren om het eventueel in de Rector in Gent te laten doorgaan, het gebrekkige geluid en het tekort aan volk van de vorige editie buiten beschouwing gelaten? :o
Config
Alst in Gent is willek nog wel keer kommen ja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement