|
De Offtopic Thread #5 (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| christina |
in bredene is dus geen kak te zien:p
gelukkig is er de kusttram he:) |
|
|
| diddi |
Done.
Wil jij dan eens mijn tune ID'en in de andere draad? :D |
|
|
| Kaidreas |
| done, amai wa een dure bril |
|
|
| christina |
merci! en 'k weet het, dries, 'k heb nog nooit zo nen dure bril gehad en ik wil eens weten hoe da voelt:D
en diddi, ik ken em ni:confused: |
|
|
| Push2005 |
| Haha, die vette baby op de 12de plaats verdient em ook wel |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, die vette baby op de 12de plaats verdient em ook wel |
ahaha :toothless |
|
|
| diddi |
| Iemand nr Quest 4 Trance geweest btw? |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by diddi
Iemand nr Quest 4 Trance geweest btw? |
Ja, weinig volk maar wel ambiance :)
Wel niet lang gebleven wegens verplichtingen de dag erna...
Spijtig dat Signum had afgezegd wegens persoonlijke omstandigheden. |
|
|
| TOR |
| Wie heeft leuke cadeautips voor vaderdag? :o |
|
|
|
|