return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 109)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Config
Alst in Gent is willek nog wel keer kommen ja.


Da's natuurlijk de eerste vraag, is er wel interesse, zowel binnen als buiten TA? Vandaar het idee om de focus op "oude" trance te leggen.
BZRK
quote:
Originally posted by Real
Vandaar het idee om de focus op "oude" trance te leggen.


Das net mijn grootste zorg :p
Xilver
Fokking Gent.
Dark Apostle
Golle zet allemoal een bende seuten, trance is doed!


BTW juw :D
TOR
Ik stel Elof voor als headliner :clown:

Jack en ikzelf houden ons in elk geval paraat om een anthem af te leveren :cool:
diddi
"oude" trance, waarom niet? Afweging te maken tussen een avondje plezier of een fuif met vette winst. Voor mij persoonlijk, liever wat minder volk met veel ambi wat een vet feestje wordt. Je kan nog altijd wat nieuwere nrs tussen smijten. Just mss nog wat bekendere dj's zoeken die voor de liefde voor de muziek tijdens het soiréke willen draaien.

BTW : Ik heb die connecties wel niet :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
Ik stel Elof voor als headliner :clown:

Jack en ikzelf houden ons in elk geval paraat om een anthem af te leveren :cool:


Leeft Elof nog? Al jaren niets meer van gehoord.
Progrez
Bar Tabac op de Waalse Kaai (Antwerpen) is misschien ook een optie. Er staat een muziekinstallatie die bestaat uit platenspelers en cd-spelers. Het café is niet al te groot - denk dat er maximum 20 man in kan, al hebben ze ook een terras - dus gezelligheid troef.

Ze doen daar regelmatig avondjes met elektronische muziek. Bar Tabac ligt trouwens op een paar meter van kutkeet Café Local. Dus degenen die een zestienjarig sletje willen versieren op de tonen Black Eyed Peas-rommel, kunnen rap even over en weer.

Over de financiële kant van de zaak weet ik niets. Maar als ge die mens garandeert dat zijn café een paar uur goed gevuld geraakt, heeft hij een omzet en dan denk ik niet dat die veel vraagt om die installatie te mogen gebruiken.

http://www.bartabac.be/
MikeVee
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Leeft Elof nog? Al jaren niets meer van gehoord.



heumeufeestendj volgen google :wtf:
TOR
M.I.K.E. zit er precies nog warmpjes voor:

quote:
De 100 rijkste Vlaamse artiesten
(...)
59. Mike Dierickx (danceproducer MIKE) : 174.000 euro
60. Paul Michiels (o.a. Soulsister) : 171.000 euro
61. Stijn Meuris (o.a. Noordkaap, Monza) : 169.000 euro


Bron:
Jobat

Zou hij nog steeds teren op het succes van Universal Nation?

Hij is in elk geval in staat om een nieuwe BeTA party te sponsoren :D

Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. zit er precies nog warmpjes voor:



Bron:
Jobat

Zou hij nog steeds teren op het succes van Universal Nation?

Hij is in elk geval in staat om een nieuwe BeTA party te sponsoren :D


Mooi mooi, ben blij voor hem :)
Config
Vandaag ook al een eerste heerlijke naam voor Extrema Outdoor Belgium, Henry Saiz :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement