Maar merci voor uw reactie ik zit al sinds mijn vorige post de naam 'Plato' te zoeken :toothless
CygnusX
Knap gemaakt :)
Antony
knap :) pakkend ook wel
The_G0dfather
nice idd
Gladius
amai ja mooi gedaan!
Gladius
wtf is da in Dendermonde? :nervous: woont de Gert daar ni?
Devilex
Gert die woont in Oudegem, deelgemeente van.
Ja wat ginder gebeurt is...dat zo iemand nog op vrije voeten liep...
FUSyke
quote:
Originally posted by Devilex
Gert die woont in Oudegem, deelgemeente van.
Ja wat ginder gebeurt is...dat zo iemand nog op vrije voeten liep...
Er lopen zoveel psychiatrische patienten vrij rond. Zoiets kan altijd gebeuren. Dit kunt ge niet vermijden. Dit is het leven. Je kunt alleen hopen dat ge nooit zo iemand tegen komt.
Jasperovitsj
Wel grappig dat nu blijkt dat de dader helemaal niet uit de psychiatrie komt, niet onder de invloed van drugs of alcohol was, niet bekend was bij het gerecht en zich niet verzet heeft bij zijn arrestatie. Daar gaat de losgeslagen psychopaat theorie die de media maar al te gretig hebben gecreëerd in hun zucht naar sensatie en onder de druk van het wraakgeroep. Maar ja, ze zullen ergens wel een zondebok weten te vinden zeker, dat was bij Van Themsche uiteindelijk ook maar een kleine moeite. Ik hoorde in ieder geval al dat de parallel met The Dark Knight getrokken werd. Dat gaat weer hilarische publieke "Tis allemaal de schuld van den televies en de viddeogeems!" debatten opleveren :rolleyes:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wel grappig dat nu blijkt dat de dader helemaal niet uit de psychiatrie komt, niet onder de invloed van drugs of alcohol was, niet bekend was bij het gerecht en zich niet verzet heeft bij zijn arrestatie. Daar gaat de losgeslagen psychopaat theorie die de media maar al te gretig hebben gecreëerd in hun zucht naar sensatie en onder de druk van het wraakgeroep. Maar ja, ze zullen ergens wel een zondebok weten te vinden zeker, dat was bij Van Themsche uiteindelijk ook maar een kleine moeite. Ik hoorde in ieder geval al dat de parallel met The Dark Knight getrokken werd. Dat gaat weer hilarische publieke "Tis allemaal de schuld van den televies en de viddeogeems!" debatten opleveren :rolleyes:
In de media werd er al verwezen naar The Dark Knight, en in de buitenlandse pers wordt hij al "The Joker" genoemd.
Toeval wil dan ook nog eens dat het gisteren exact een jaar geleden was dat Heath Ledger overleed. Laat die theoriën idd dus maar komen..
Zoals ik het begrepen had, heeft de dader trouwens wél een psychiatrisch verleden, alleen is het niet zo dat hij momenteel nog in behandeling was of in een instelling zat.
FUSyke
Toen ik het nieuws hoorde dacht ik direct aan The Joker:)
Die gast moet zeker een psychiatrisch verleden hebben. Of wel is het, aangezien zijn jonge leeftijd, nog maar pas tot uiting gekomen.
Het is allesinds gene kleine . Een gestoord iemand zou alleen maar volwassen mensen of gelijk wie doden. Hij heeft een doel gekozen waar ge toch al een grote psychose moet voor hebben.
FenixStyle
quote:
Originally posted by FUSyke
Hij heeft een doel gekozen waar ge toch al een grote psychose moet voor hebben.
Idd. Met geverfd haar en geschminkt gezich, verplaatsend op een fietske, en de adressenlijst van de plaatselijke kinderdagverblijven op zak... Klinkt echt wel ferm freaky.