|
De Offtopic Thread #5 (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Dat seizoen 4 van Prison Break is toch ook maar om een oog uit te bleiten zene |
|
|
| Jasperovitsj |
| De laatste plottwist van vorige week was ook weer hilarisch :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat seizoen 4 van Prison Break is toch ook maar om een oog uit te bleiten zene |
tot en met de aflevering dat ze Sylla hebben kunnen bemachtigen vond ik het nog vrij goed. Daarna kwam er weer ne twist puur om het verhaal nog meer te rekken. Dat vond ik echt onnodig.
De laatste afleveringen heb ik nog niet bekeken, ik bekijk alles ineens wanneer de allerlaatste aflevering is uitgezonden |
|
|
| Devilex |
| Vanals ..................... erbij te pas gekomen is vond ik het echt waardeloos. Wat een lege rol is dat. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mooie spoiler daar Devilex :p |
|
|
| MikeVee |
| Hmmm, TA doet raar, ik klik op de offtopicthread en kom in de tvthread. :conf: |
|
|
| Xilver |
| Anders wordt dees topic toch nooit gebruikt, behalve om wa met de Luc te lachen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
tot en met de aflevering dat ze Sylla hebben kunnen bemachtigen vond ik het nog vrij goed. Daarna kwam er weer ne twist puur om het verhaal nog meer te rekken. Dat vond ik echt onnodig.
De laatste afleveringen heb ik nog niet bekeken, ik bekijk alles ineens wanneer de allerlaatste aflevering is uitgezonden |
De eerste helft vanaf S4 vond ik idd nog best wel de moeite (alleszinds al beter dan het zwakke S3), maar vanaf dat ze Scylla hadden is het idd achteruitgegaan, en het wordt elke week erger en erger. Maarja, komende vrijdag wordt de laatste dubbelaflevering uitgezonden, en daarna zit het er definitief op. ;) (buiten de dvd-film die deze zomer wsl nog verschijnt) |
|
|
| Pumaz |
| Ik wil niet 25 worden :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Je begint al grijs te worden, das nog erger :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik wil niet 25 worden :( |
Blijter. Ik wil geen 30 worden. |
|
|
|
|