|
De Offtopic Thread #5 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
laat ons zeggen dat ik zeer marketingminded ben:p |
idem :)
Ik heb daarom vroeger ook marketing als afstudeerrichting gekozen en daarnaast nog een extra jaar gedaan "international marketing management" |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by christina
das toch normaal? het is één van de bekendste journalisten van het nieuwsblad. Dit is allemaal om het familiegevoel van de krant en de band met de krant in de hand te werken en te versterken, wat de verkoopscijfers alleen maar ten goede kan komen.
Door een band met een merk te creëren, gaan de consumenten veel minder snel overstappen op een ander merk. alles draait om marketing:) |
hmmm ja zo had ik het nog niet bekeken maar ik beschouw mezelf dan ook niet lid van "de consumenten" :p.
Spijtiggenoeg draait alles om marketing. Dat merk ik ook in mijn opleiding burg. ir. waar we toch ook een beetje opgeleid worden tot kapitalistische denktanken. Op zich is dat niet zo erg zolang je de kwaliteit, duurzaamheid, milieu in 't oog houdt. Ik verwacht van een krant dat er belangrijk nieuws op de voorpagina komt en geen grote banner over wie de avond dervoor een spelprogrammatje op tv gewonnen heeft. Ik zou misschien beter een andere krant lezen dat weet ik, maar Het Nieuwsblad is nu eenmaal de gazet die na democratische stemming op ons kot gekozen is.
In België valt het al bij al nog mee, hier heb je nog niet zo'n krant als The Sun waar elken dag iemand me haar tette bloot sta op de voorpagina :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Ik zou misschien beter een andere krant lezen dat weet ik, maar Het Nieuwsblad is nu eenmaal de gazet die na democratische stemming op ons kot gekozen is. |
In de kwaliteitskranten bij uitstek - De Standaard en De Tijd - is het geen (groot) voorpaginanieuws... Van krant veranderen dus :toothless
Zo erg is dat nu toch ook weer niet hé; het is een leuke fait divers en het is nu eenmaal een immens populaire quiz ;) |
|
|
| Fomas |
| Oef! 'De slimste mens ter wereld' is eindelijk gedaan! Nu maar vingers kruisen dat er geen nieuw seizoen van 'De pappenheimers' aankomt... Slopen die handel. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: |
Spoorstaking dreigt met kerst en oudejaar
De Onafhankelijke Vakbond van het Spoorwegpersoneel (OVS) -een kleine vakbond van vooral treinbestuurders - kondigt een reeks spoorstakingen aan. De OVS wil vooral dat de NMBS meer treinbestuurders in dienst neemt omdat de werkdruk nu te hoog is. De eerste staking is gepland op 8december. Er zijn ook acties gepland op 15, 22 en 29december. De spoorbond wil ook een 24-urenstaking die ingaat om 14 uur op kerst- en oudejaarsavond.
De christelijke spoorbond ACV-Transcom roept voorlopig niet op tot een staking. De socialistische spoorbond ACOD bepaalt maandag haar houding. Die bond heeft voor 14 december wel een stakingsaanzegging ingediend voor de goederenafdeling B-Cargo. De NMBS betreurt alvast dat OVS 'opnieuw dreigt de reizigers te gijzelen', en wijst erop dat de NMBS volop aan aanwervingen werkt. (cv, bm) |
Leuk, eventjes honderduizenden feestvierders gaan 'gijzelen'... :rolleyes: :nervous: :rolleyes: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: |
http://forum.illusion-delite.be/
Sorry. the Illusion-Delite forum is offline from now on.
We have decided to close the forum for several reasons.
The forum will not be available again! |
Iemand die hier iets meer over weet? Ik bezocht niet elk forumonderdeel even vaak, dus blijkbaar heb ik een ferme discussie gemist? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Iemand die hier iets meer over weet? Ik bezocht niet elk forumonderdeel even vaak, dus blijkbaar heb ik een ferme discussie gemist? |
Kijk nog eens, er staat wat meer uitleg. |
|
|
| MikeVee |
Nieuw album U2 wordt dansbaar.
"We zijn net met het opnameproces begonnen", vertelt Bono, die zelf nog moeite heeft om de nieuwe muzikale richting van de band te duiden. "Het is geen wereldmuziek en de fans gaan het verschil zeker voelen. Er zijn trance-invloeden maar The Edge perst ook zeker hardcore geluid uit zijn gitaar." Verder zullen er Marokkaanse invloeden hoorbaar zijn. "Het lijkt op niets wat we eerder hebben gedaan en we denken eerlijk gezegd dat het ook op niets lijkt wat iemand anders ooit heeft gedaan." (novum/odbs)
:wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
ROFL, ik krijg hier net een pm:
| quote: | Hello.
My Name is linda I was impressed when i saw your profile at www.tranceaddict.com and will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am . i belive we can establishe a long lasting relation ship with you. In addition,i will like you to reply me through my private e mail box ([email protected]). This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time. Thanks,waiting to hear from you soonest.
linda
|
:haha: |
|
|
| Config |
| ging net zelfde posten :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
ge hoeft haar niet meer toe te voegen, dat heb ik al gedaan ...
Het klikte enorm goed, dus hebben we besloten om binnekort te gaan trouwen :) |
|
|
| Gladius |
| dju toch, kdacht da'k touche had |
|
|
|
|