|
De Offtopic Thread #5 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Sweet. :)
Als we die 5 gig extra die we nu hebben ook nog krijgen, dan zitten we aan 30 gig. Da begint er al een beetje op te lijken :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by christina
ik ben geslaagd voor mijn bachelor na bacheloropleiding.
JEEEEEJ! |
Congratz! :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 4 tot 12 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB. Hier zit wel een klein addertje onder het gras: ADSL Go-klanten zonder Belgacom TV die die verhogingen willen krijgen, moeten contact opnemen met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of hun lijn kan worden overgeschakeld naar ADSL2+. Zij moeten dan "eventueel van modem veranderen en een activatiekost van 50 euro betalen". |
Wat is dat nu weer. De meeste mensen die een "standaardpakket" hebben zijn ADSL-go klanten. Ns zien of er iets verandert op 1 juli maar ik vrees er weer voor... Die kleine adder zal wellicht een giftige python zijn.
Enfin, toch bedankt voor het nieuws :) |
|
|
| Xilver |
| Sweet 60GB in de maand met menne Plus. Dan kunnen we al eens de HD-afleveringen beginnen downloaden eh. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die kleine adder zal wellicht een giftige python zijn.
|
Is een python geen wurgslang? :cool: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by BZRK
Belgacom verhoogt limieten ook
Na het slechte nieuws (hogere tarieven), nu het goede nieuws van vandaag (hogere limieten en snelheden):
De tarieven wijzigen niet. Enkel het huidige ADSL Time-aanbod blijft onveranderd, de rest krijgt een limiet- en/snelheid verhoging.
ADSL Budget krijgt een verhoging van het maandelijkse volume van 400 MB tot 1 GB. ADSL Light ziet de maximale downloadsnelheid groeien van 2 tot 4 Mbps en het maandelijkse transfervolume van 1 tot 4 GB.
Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 4 tot 12 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB. Hier zit wel een klein addertje onder het gras: ADSL Go-klanten zonder Belgacom TV die die verhogingen willen krijgen, moeten contact opnemen met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of hun lijn kan worden overgeschakeld naar ADSL2+. Zij moeten dan "eventueel van modem veranderen en een activatiekost van 50 euro betalen".
Bij ADSL Plus wordt de downloadsnelheid opgetrokken van 2 tot 12 Mbps en de datalimiet van 35 tot 60 GB. VDSL Boost-klanten zien hun datavolume van 35 naar 60 GB stijgen.
De volumeverhogingen worden automatisch toegepast vanaf 1 juli. De snelheidsaanpassing van ADSL Light gebeurt automatisch begin juli. De verhoging van de downloadsnelheid van de ADSL Go- en Plus-klanten met Belgacom TV wordt pas automatisch uitgevoerd in de tweede helft van augustus. |
jeuj! :D |
|
|
| djcresto |
| Iemand al ervaring met of reviews gelezen van de GPS functie voor de PSP? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by christina
ik ben geslaagd voor mijn bachelor na bacheloropleiding.
JEEEEEJ! |
Om de goednieuwsshow verder aan te zwengelen:
Mijn tweede jaar journalistiek zit er ook weer op.
Redactie - gedrukte media: 12
Redactie - audiovisuele media: 11
Frans: 15
Engels: 12
Duits: 17
Instellingen: 17
Economische Inzichten: 15
Politieke Actualiteit: 13
Culturele Actualiteit: 13
Communicatiepsychologie: 14
Communicatiesociologie: 14
Communicatieonderzoek: 14
Massamedia - gedrukte media: 17
Massamedia - audiovisuele media: 11
Research: 15
Journalistieke Technieken: 12
Informatica: 13
Workshop gedrukte media: 14
Workshop AV (radio en tv): 13
68.8% en één van de negen geslaagden in een klasgroep van 44 studenten.
Arrogantie is op zijn plaats, doch 70% had mooier geweest. |
|
|
| Real |
| Dat zijn zeer mooie resultaten! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Is een python geen wurgslang? :cool: |
Haha, dat kan best zijn :p |
|