|
De Offtopic Thread #5 (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Dat zal van voor mijn tijd zijn dan. :nervous: |
|
|
| Gladius |
super! ahh, waar zijn de tijden dat ik hier nog vollenbak op aan het geven was op die eerste BETA party. Memories =)) |
|
|
| Pumaz |
| Voetbal + Carlsberg = Vinyl :o |
|
|
| christina |
| weet iemand een goeie camping aan zee? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by christina
weet iemand een goeie camping aan zee? |
Bonanza in Blankenberge |
|
|
| djcresto |
| Viking en Zeester in Middelkerke vonden wij niet slecht. Toch als je dicht bij het strand en relatief dicht bij het centrum wil zitten. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
Viking en Zeester in Middelkerke vonden wij niet slecht. Toch als je dicht bij het strand en relatief dicht bij het centrum wil zitten. |
zeester is deftig! weinig dutsen en hollaanders |
|
|
| christina |
bedankt allemaal! het is uiteindelijk bredene geworden (op basis van beschikbaarheid)
tips voor leuke activiteiten daar (buiten de normale kust-activiteiten) zijn altijd welkom :) |
|
|
| Pumaz |
| In uw bloten rondlopen op het naaktstrand? :gsmile: |
|
|
| christina |
| voorspelbaar!:sadgreen: |
|
|
| Config |
| Twins Club in Bredene heeft naar het schijnt een magistraal terras. |
|
|
|
|