|
De Offtopic Thread #5 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Donderdag ih ICC een redelijk goeie techno remix gehoord van Daft Punk - One More Time, iemand een idee van wie die zou kunnen zijn? |
kijk eens of je hem hier vindt :) |
|
|
| Glexx |
| Richard Grey - One More Time (Richard Grey Subliminal Mix)? Dien is vrij recent.. |
|
|
| Antony |
Net bestelling gedaan van 2 Numark TT-200's.
118 euro / stuk lijkt me wel een prijsje.
tis uitverkoop van platenspelers op www.vriese.nl.
Kannek binnekort is wa echt leren beatmatchen ipv op pc :p
Al ganek wel snel een timecode setje aanschaffen denk. |
|
|
| Dj LPG |
| Weet er nog iemand series in den aard van Lost / Heroes / 4400 / ... die de moeite zijn om eens te bekijken? |
|
|
| Devilex |
| Ik heb onlangs op één dag The Kill Point uitgekeken, was wel de moeite en juist lang genoeg. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Weet er nog iemand series in den aard van Lost / Heroes / 4400 / ... die de moeite zijn om eens te bekijken? |
Eigenlijk niet in dien aard, maar ik zou wel Californication aanraden :D
Net 't eerste seizoen bekeken en 't is wel grappig |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Eigenlijk niet in dien aard, maar ik zou wel Californication aanraden :D
Net 't eerste seizoen bekeken en 't is wel grappig |
Californication is imo Red Shoe Daries anno 2008-2009 maar dan niet (alleen) gericht op vrouwen. Want van Duchovny lopen de meeste vrouwen wel warm :o
Alleen is aan het element vulgair nu ook humor toegevoegd :disbelief
Kijk zelf nog steeds naar PB, Lost, 24 etc. Heros was na seizoen 1 voor mij klaar, werd me toen echt te vaag :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Loraine
Heros was na seizoen 1 voor mij klaar, werd me toen echt te vaag :nervous: |
Lol en lost ni ofwa? Tegen da het nieuwe seizoen uitkomt moeje elke keer de vorige ook weer bekijken om er iets van te snappen:p |
|
|
| Jasperovitsj |
Lost is nu anders wel geweldig. Het volhouden wordt beloond  |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lost is nu anders wel geweldig. Het volhouden wordt beloond |
Ja langs een kant wel, maar er zijn toch nog tig zaken die ze mij eens mogen uitleggen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lost is nu anders wel geweldig. Het volhouden wordt beloond |
Helemaal mee eens! Seizoen 5 is gewoon :crazy:
Donderdag season finale! En dan jammergenoeg nog slechts 1 seizoen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Weet er nog iemand series in den aard van Lost / Heroes / 4400 / ... die de moeite zijn om eens te bekijken? |
ik kijk zelf nog naar House MD, dat vind ik persoonlijk ook niet slecht. Iedere aflevering is eigenlijk een zoektocht naar een bepaalde ziekte bij een patient. Lijkt mss op die manier niet interessant, maar de humor is echt wel goed :D. Daarnaast zijn er nog een aantal andere series die ze bij mij op't werk aanraden maar die ik zelf niet volg: Rescue Me, Damages, Dirty Sexy Money ...
daarnaast heb ik zelf ook nog énorm veel af te kijken; PB moet ik de laatste afleveringen nog zien, 24 seizoen 7, Californication, Lost ... Heroes heb ik wel gezien en ik kan zeggen dat ik de seizoensfinale niet geweldig vond, het hele 4de chapter niet eigenlijk. |
|
|
|
|