|
De Offtopic Thread #5 (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
Ik zet het hier maar eventjes. Dit stond op de facebook van Quincy:
@ al de rest: Extreme gaat terug open, weliswaar op een nieuwe lokatie die we nog even geheim houden. de lokatie gaan we deze zomer verbouwen en voorzien van nieuw geluid. Extreme zal wekelijks op zaterdag en 1 keer op maandag open zijn ... spread the word
:eyespop: |
|
|
| Antony |
Vandeweek nen ex-klasgenoot prive zwemtrainingen gegeven voor zijn zwem-herexamen. In ruil ne volle platenbak gekregen :) Hij woont in Deurne en kwam vaak binnen bij Lightning Records. Bij ne verhuis moest hij veel platen de container in werpen, ma dezen bak heeft hij dus kunnen opzij houden. In ruil voor die lessen heb ik hem zomaar gekregen. :)
116 white labels van oa: BR,BRL,BTP,ZO,GM,NN ...
en nog een tiental andere platen.
Kheb al een lijstje samengesteld in excell. Alsge da is wilt inzien moete maar PM'en, want sommige heb ik dubbel en dan kunnen we mss wel iets regelen.
nog een meer dan waarschijnlijk dom dom vraagje... sommige krijgk ni over men pin. Gaatje van de vinyl te klein? Hoe loste da op? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
nog een meer dan waarschijnlijk dom dom vraagje... sommige krijgk ni over men pin. Gaatje van de vinyl te klein? Hoe loste da op? |
Hard duwen is de enige oplossing :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of gewoon het smalste blad van een schaar in het gat steken, voorzichtig ronddraaien en zo voort doen tot er genoeg vinyl afgeschraapt is en de plaat op de pin past. :) |
|
|
| Antony |
| Merci jongens, kwas zo al iets van plan ma kwou het eerst is effe horen. Kwestie van Till we meet again ni te beschadigen ;) |
|
|
| Progrez |
Toch ga ik wegens plaatsgebrek weer een aantal vinyls moeten verkopen.
Geinteresseerden kunnen mijn collectie bekijken op onderstaande link. Geef door via e-mail of persoonlijk bericht welke platen u precies wil en dan bepaal ik, naargelang de staat van de vinyls, de prijs.
* Wat betreft releases die dateren van na 2000 is bijna alles te koop.
(Red/Blue Screens, Urban Voodoos en andere stijlvolle zaken niet)
* Wat betreft releases van voor 2000 is bijna niets te koop.
(Al kan u natuurlijk altijd eens proberen)
Ga uw gang: http://www.discogs.com/user/progrez |
|
|
| Jasperovitsj |
| Michael Jackson zou zo goed als dood zijn :( |
|
|
| Xilver |
CNN confirmed... Michael Jackson is dood...
Tmocht wel ne rare vogel zijn, ik ben opgegroeid met zijn muziek. |
|
|
| Gladius |
| mai zowel Yasmine als Michael Jackson, zwarten dag :eek: |
|
|
| Xilver |
| Zo zwart zag em er toch nimeer uit op't einde he |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Xilver
Zo zwart zag em er toch nimeer uit op't einde he |
:stongue: |
|
|
|
|