|
De Offtopic Thread #5 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Eentje vurt lief en eentje vur de minnaars?? |
|
|
| Xilver |
| fiesje, den eigeel in antwerpe! |
|
|
| MikeVee |
| Waarom starten wij eigenlijk na 4000 replies een nieuw topic? Andere landen hebben topics met een paar 10.000 posts. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Waarom starten wij eigenlijk na 4000 replies een nieuw topic? Andere landen hebben topics met een paar 10.000 posts. |
Vermindert het risico op grootschalige database-verwijderingen :D ? |
|
|
| domineesje |
Na een jaar verder proberen hebben we toch besloten van uiteen te gaan, als vrienden... Ik heb mijn woonstje ondertss al gevonden, charmant huisje (grote tuin) met 2 slaapkamers voor 400€... Ik kan er in de 14de februari, het is niet ver van mijn huidige woonst (-1km), dus voor de kids blijft alles verder verlopen zoals het is met co-ouderschap....
met de tijd kom ik wel eens pronken met mijn fotokes :)
.... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by domineesje
Na een jaar verder proberen hebben we toch besloten van uiteen te gaan, als vrienden... Ik heb mijn woonstje ondertss al gevonden, charmant huisje (grote tuin) met 2 slaapkamers voor 400€... Ik kan er in de 14de februari, het is niet ver van mijn huidige woonst (-1km), dus voor de kids blijft alles verder verlopen zoals het is met co-ouderschap....
met de tijd kom ik wel eens pronken met mijn fotokes :)
.... |
Spijtig, maar wel alvast positief dat ge als vrienden uit elkaar kunt gaan, voorkomt toch heel wat problemen..
Succes alvast met het nieuwe leventje :) |
|
|
| CygnusX |
http://www.tangatanga.com/jeroenendelphine/
^ Dit is de website van een Gents koppel dat van Gent naar Zuid-Afrika trekt met hun jeep. Ze zijn 3 weken geleden vertrokken en zitten nu ergens in de streek rond Cappadocië, Turkije. Hun reisblog volgen is de moeite waard. Hun laatste post gaat over een zeer onaangename ontmoeting die ze afgelopen week 's nachts hebben gehad. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Zehra
neen, die tand was al enkele jaren uitgekomen en dus perfect los te krijgen. in enkele seconden was 'm er uit. linkerwang/kaak is verdoofd atm en nu nog geen last, maar wacht maar tot de verdoving is uitgewerkt :s |
en juist op 't moment van deze post, hebben ze me een boete geschreven :( mijn auto stond geparkeerd op 't einde van de straat met enkele cm's op 't zebrapad en dat is tegenwoordig een reden om boetes van 100 euro buiten te sturen, gvd :(
edit:
als ik er nu bij nadenk, ik weet zelfs niet zeker of ik iets op 't zebrapad stond... want dit is hun reden: "Art. 24.4° van het verkeersreglement verbiedt een voertuig te laten stilstaan of te laten parkeren op de rijbaan, op minder dan 5 meter vóór een oversteekplaats voor voetgangers."
5 meter! dan moeten ze hier elke dag wel een boete uitschrijven!!! :( |
|
|
| djcresto |
| Ik heb vandaag een flitsboete in de bus mogen ontvangen. 75 km/u waar ik 70 mocht. Vooral het uur waarop zint mij niet. Half 6 zaterdagnacht! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Zehra
edit:
als ik er nu bij nadenk, ik weet zelfs niet zeker of ik iets op 't zebrapad stond... want dit is hun reden: "Art. 24.4° van het verkeersreglement verbiedt een voertuig te laten stilstaan of te laten parkeren op de rijbaan, op minder dan 5 meter vóór een oversteekplaats voor voetgangers."
5 meter! dan moeten ze hier elke dag wel een boete uitschrijven!!! :( |
hier heeft een moeder van een kind in de opvang bij ons thuis ook zo'n dikke boete gekregen omdat ze een klein beetje op het voetpad stond toen ze haar zoon kwam ophalen, wat hooguit een kwartier heeft geduurd. soms is het toch precies of ze erop staan te wachten. |
|
|
|
|