return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 107)
View this Thread in Original format
Config
Joep. Nie mis, al vraag ik me wel af of dit nu echt wel een zondagavondprogramma is.
Real
Ik krijg goesting in een nieuw BeTa Party. :(

Voorstel: enkel trance uit het 1998-2005 tijdperk? Who's in? :)
Xilver
Agree. Classics-only party.
Real
Financieel is het volgens mij geen enkel probleem, er moet enkel wat volk op afkomen. En da's niet zo eenvoudig lijkt me.
christina
inderdaad, ik zag beta-party en dacht "beta's? welke beta's?":clown:
Config
gohja, als je dat onder de noemer retro-party kan laten vallen kan je nog wel volk lokken deze dagen.
Jasperovitsj
RETROOOOOOO :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy:
christina
Et ce soir, on va à Paris!:D
Xilver
Paris est le suck.

Nee echt, ik haat Parijs.
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
RETROOOOOOO :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy:


Zin om mee iets in elkaar te steken Jasper? Of ziet ge dat niet zitten? :)

christina
quote:
Originally posted by Xilver
Paris est le suck.

Nee echt, ik haat Parijs.


waarom juist?
ik hou wel van Parijs. maar dan heb ik het niet over de eifeltoren en andere cliché dingen, maar gewoon wat in de stad rondlopen, speciale tentoonstellingetjes bezoeken en goeie rode wijn drinken op een terrasje.

maar naar wat ik al gehoord heb, is Parijs voor de meesten ofwel heel leuk, ofwel helemaal niks. er is geen in between.
Progrez
De Kavka in Antwerpen (Oudaan, over het politiekantoor) kunt ge reserveren zonder kosten, dacht ik. En als er te weinig volk is, moet ge het verlies niet bijpassen. Wat ook wil zeggen dat als uw avond winst maakt, die winst eveneens voor Kavka is. Ook goed meegenomen: ze drukken flyers voor u en maken zelf de reclame.

Daarbij is het een louche, donker kot, een beetje in de stijl van dat spel in Gent waar eerdere edities hebben plaatsgevonden.

Soit, ze hebben verschillende formules en het kan zijn dat ik een paar zaken door elkaar haal.

http://www.kavka.be/Kavka/Zaalverhuur

Ik kan gerust een telefoonnummer doorgeven van de verantwoordelijken of zelf nog eens gaan horen. 't Is op vijf minuten wandelen van waar ik woon.

In april vindt er trouwens een gestoord acid-avondje plaats.
http://www.facebook.com/group.php?g...0386011&index=1

Ze zijn dus niet vies van elektronische muziek, maar het mag wel iets hebben. Above & Beyond-toestanden zie ik er niet passen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement