|
De Offtopic Thread #5 (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
In het Sportpaleis gaan ze van Clouseau naar Rammstein... een zaal is maar een zaal.
Mijn broer heeft kaartjes, anders had ik het niet geweten :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jakhira
In het Sportpaleis gaan ze van Clouseau naar Rammstein... een zaal is maar een zaal.
|
Vertel dat aan Stad Antwerpen. |
|
|
| christina |
| vorige week promotie gehad :cool: |
|
|
| Jakhira |
| Een enkele audio-in ingang, zou dat een jack zijn? Of hebben ze iets anders uitgevonden? :o |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Een enkele audio-in ingang, zou dat een jack zijn? Of hebben ze iets anders uitgevonden? :o |
Ja dus :) |
|
|
| domineesje |
iemand een idee, hoe ik aan die vervelende pop-up van verlost geraak :conf: |
|
|
| Jakhira |
Swamper is traaaag... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Swamper is traaaag... |
kpeist zuun beeke
:rolleyes: |
|
|
| Jakhira |
| Ik heb hem net zelf een bericht gestuurd, het duurt mij te lang :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik heb hem net zelf een bericht gestuurd, het duurt mij te lang :p |
Ik had hem ook al iets gestuurd op Facebook, maar daar reageert hij dus ook niet op :( Een dezer dagen zal hij wel reageren, hoop ik. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik had hem ook al iets gestuurd op Facebook, maar daar reageert hij dus ook niet op :( Een dezer dagen zal hij wel reageren, hoop ik. |
Hij heeft geantwoord:
"Sorry it's been a crazy few days after the end of the DJ Contest... I'll take care of it tomorrow."
Dus zal het wel in orde zijn vanavond. |
|
|
|
|