|
De Offtopic Thread #5 (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Haha, in die +-10 lijstjes nog bijna geen deftige trance plaat gezien :haha: |
|
|
| Config |
| wat wil je, er zijn geen deftige tranceplaten geweest |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Haha, in die +-10 lijstjes nog bijna geen deftige trance plaat gezien :haha: |
Hehe, valt wel mee.
Ik heb er dan ook nog maar es iets bijgekletst... |
|
|
| Blue Sky 99 |
Vandaag mijn puntjes gaan afhalen:
- Spaans: 8
- Stage: 17
- Eindproject: 10
En dat betekent ... dat ik AFGSTUDEERD ben!!! |
|
|
| Xilver |
Toch ma met de hakken over de sloot eh makker
ma proficiat :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hehe, valt wel mee.
Ik heb er dan ook nog maar es iets bijgekletst... |
ook gepost, heb eventjes wat uplifting stuff een boost gegeven :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Toch ma met de hakken over de sloot eh makker |
Bahja, mijn punten in januari gaven me nu meer dan genoeg ademruimte. Mede daardoor heb ik Spaans maar wat laten aanmodderen. En dat eindproject was een groepswerk waarin de problemen zich opstapelden. Eén iemand afgehaakt, twee erdoor en twee gebuisd, zegt genoeg zeker? :)
| quote: | Originally posted by Xilver
ma proficiat :) |
Thanks! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Vandaag mijn puntjes gaan afhalen:
- Spaans: 8
- Stage: 17
- Eindproject: 10
En dat betekent ... dat ik AFGSTUDEERD ben!!! |
afgestudeerd als ... ?
en proficiat eh :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
afgestudeerd als ... ?
en proficiat eh :D |
Thx!
Office Manager :) Kortweg gezegd, combinatie van communicatie, talen (Engels, Frans, Duits en Spaans) en wat computervaardigheden.
Eerlijkheid gebied mij echter te zeggen dat de richting niet zo heel veel voorstelt. Dat is toch althans mijn gevoel. Ik heb hiervoor immers twee jaar voor vertaler-tolk (Engels/Frans) gestudeerd en daar lag het niveau qua talen toch een pak hoger. Gelukkig had ik daardoor zoveel vrijstellingen dat ik deze richting in twee jaar ipv drie heb kunnen afwerken. En ik ben er ook wel vrij gerust in dat ik een deftige job ga kunnen vinden. Mijn stage was immers enorm interessant en bood mij een erg gevarieerd takenpakket. En ondertussen heb ik toch al heel wat aanbiedingen in die richting gehad dus .. :) |
|
|
| Push2005 |
Aha, de overgang naar 25 GB is toch vlekkeloos verlopen; dat is goed nieuws :)
Met 25 GB kom ik normaal wel toe :p |
|
|
| Real |
| Ik moet nog een maand wachten op mijn 20GB. Maar dat zal voor mij ook wel ruim voldoende zijn denk ik. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Aha, de overgang naar 25 GB is toch vlekkeloos verlopen; dat is goed nieuws :)
Met 25 GB kom ik normaal wel toe :p |
30 blijkbaar voor de gebruikers met een Pack :) |
|
|
|
|