|
De Offtopic Thread #5 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| Zier er perfect uit voor de volgende BETA-party :D |
|
|
| Devilex |
Nog iets nostalgisch gevonden daar :p
 |
|
|
| jeronimo_jd |
| geraakt ge daar zomaar binne? |
|
|
| Devilex |
| Als er een poortje openstaat toch :) |
|
|
| Dj LPG |
| amai, een triestige affaire daar precies... Bel mij is als ge nog eens gaat ;) |
|
|
| FenixStyle |
iPhone 3G :eyespop:
Vanaf 11 juli verkrijgbaar in Belgiê. Prijs zou wereldwijd 199 dollar gaan bedragen voor de 8GBversie, en 299dollar voor 16GB.
Aanvankelijk was ik niet zo'n voorstander van de iPhone, maar die prijs voor dit toestel doet me mss toch van gedacht veranderen. Alleen afwachten welke abonnementskosten hier nog bij gaan komen.. :) |
|
|
| jeronimo_jd |
199 dollar? das egl geen geld as ge da in euro omrekent?
toch is gaan denke om mijn ipod 20gig (3gen) te gaan vervange:D |
|
|
| Push2005 |
| Lijkt me wel cool spul; maar ik zou het toch precies niet meedoen naar festivals/cafés/feesten ... Het lijkt me zonde om daar iets aan te laten komen, hehe :) |
|
|
| jeronimo_jd |
| Ik zou da uberhaupt al ni 'meedoen' ('meenemen' voor de mensen die nederlands spreken) naar festivals/feesten. Tblijft natuurlijk maar een 'gadget', maar toch het is handig om op café foto's ofzo te laten zien aan vrienden. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
iPhone 3G :eyespop:
Vanaf 11 juli verkrijgbaar in Belgiê. Prijs zou wereldwijd 199 dollar gaan bedragen voor de 8GBversie, en 299dollar voor 16GB.
Aanvankelijk was ik niet zo'n voorstander van de iPhone, maar die prijs voor dit toestel doet me mss toch van gedacht veranderen. Alleen afwachten welke abonnementskosten hier nog bij gaan komen.. :) |
was da genen europese prijs en dus 199 euro ? Ier ligt er in alle geval al 1ne bij de papa van 16gig :p |
|
|
|
|