|
De Offtopic Thread #5 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zitten er mensen van hier op Facebook? |
waarom de vraag? vanwege het nieuws dat de eigenaar van Facebook de privacy gegevens wilt verkopen? |
|
|
| Pumaz |
Nee :)
't Is gewoon om te weten naar wie ik moet zoeken :o
*edit: reclame voor 'Belgische sletten', lol* |
|
|
| MikeVee |
| Er zijn geen resultaten voor belgische sletten. Controleer of alle woorden juist zijn gespeld. :o |
|
|
| MikeVee |
Activision bevestigt eindelijk de geruchten dat het bedrijf werkt aan DJ Hero, een spel als Guitar Hero met controllers in de vorm van draaitafels. Het spel is al bijna twee jaar in ontwikkeling en werd een jaar geleden al gepatenteerd. Het verschijnt dit jaar, zei Activision-baas Bobby Kotick op CNBC.
Controllers
De controller bevat volgens Kotaku een draaitafel om te scratchen, knoppen om te samplen en een cross fader. Het spel heeft ook een knop voor geluidseffecten die werkt als de tremolohendel van de Guitar Hero-gitaren. In plaats van een gitaarhals krijgen spelers een platenspeler op hun scherm. De gitaarcontrollers van Guitar Hero zouden ook werken bij tracks waar gitaren in voorkomen. (sam) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zitten er mensen van hier op Facebook? |
Redelijk veel zelfs.
Jasper, Zehra, Tom, Anja, Domi, Gert, Lobke, Kristof, Sebastien, Wouter, Benny, Sasha, Kelly, ...
Vreemd, maar de voornamen komen me daardoor steeds bekender voor dan de nicknames :p |
|
|
| The_G0dfather |
| Anti Facebook Alliance FTW !! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by BZRK
Vreemd, maar de voornamen komen me daardoor steeds bekender voor dan de nicknames :p |
Nog vreemder: de meesten hebben mij al toegevoegd :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
Niets daarvan, hier dichtbij is er een discotheek die al in jaren geen andere dj meer gehad heeft. De huisdj is zo onbekend als wat en toch is het er elke zaterdag tot 4u aanschuiven om binnen te geraken. Teken dat er totaal geen einde in het zicht is, lijkt me. |
De Coulissen?
Anyway ben daar eens binnengeweest. Eigenlijk een club met de grootte van een discotheek maar toch meer het concept van een danscafé. Zo is het er gratis entree en vallen de drankprijzen mee. Ook weinig verlichting en zwak geluid. Maar het zat er wel stampvol. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
De Coulissen?
Anyway ben daar eens binnengeweest. Eigenlijk een club met de grootte van een discotheek maar toch meer het concept van een danscafé. Zo is het er gratis entree en vallen de drankprijzen mee. Ook weinig verlichting en zwak geluid. Maar het zat er wel stampvol. |
nee :p de Club 54 :toothless
De Coulissen is volgens mij gewoon een danscafé, alleen net dat tikkeltje groter dan dan de meeste anderen in Brugge. |
|
|
| Config |
| de eerste werkweek zit erop zie :toothless |
|
|
| Pumaz |
| Prettig carnaval aan alle Aalstenaars :D |
|
|
|
|