|
De Offtopic Thread #5 (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
| Eindelijk mijn nieuwe PC :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Eindelijk mijn nieuwe PC :D |
+1 :p
"nah we zijn met twee :p" |
|
|
| domineesje |
moet ik me nu schamen omdat ik nu voor het eerst kijk ???
"ik kom er zelf GEK van" |
|
|
| domineesje |
| zijn er anderen gelijkaardige sites zoals popsike.com? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
moet ik me nu schamen omdat ik nu voor het eerst kijk ???
"ik kom er zelf GEK van" |
nee hoor, ik heb hem nog niet gezien |
|
|
| Jakhira |
| Tablet gekregen van Belgacom :D |
|
|
| BZRK |
TranceAddict does not support filesharing :)
-Jakhira |
|
|
| Jakhira |
| Als dat is wat ik denk, moet je dat straks weg doen :p |
|
|
| BZRK |
| Doe jij het morgen maar weg dan :p |
|
|
| domineesje |
| ik wil iets zeggen en tegelijkertijd niets.. |
|
|
| Jakhira |
RIP Martin Dawson aka King Roc :(
|
|
|
|
|