|
De Offtopic Thread #5 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Gladius
wat weten jullie van de gebroeders Kalkbrenner? M'n broer gaf me een JoeTjoep-link van een liedje dat me wel kon bekoren. Doet me ergens wat denken aan Moby dat nummer. |
Gebrunn Gebrunn, Queer Fellow, Altes Kamuffel, Square 1, Aaron, ... Moet je zeker eens checken! Speelt nog live op
10/04 Karma Hotel
17/04 Petrol (mee Ben Klock)
En op Les Ardentes |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Begint de IT sector dan ook stilaan klappen te krijgen? |
Klappen krijgen of een excuus om de winstmarges aan te scherpen...de grens is soms vaag.
Zover ik weet smijten ze bij sommige bedrijven it'ers buiten en bij andere klagen ze dat ze niemand vinden :conf: |
|
|
| Pumaz |
| De TA klok loopt hier een uur voor. Nog iemand last van? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Klappen krijgen of een excuus om de winstmarges aan te scherpen...de grens is soms vaag.
Zover ik weet smijten ze bij sommige bedrijven it'ers buiten en bij andere klagen ze dat ze niemand vinden :conf: |
Ik weet dat ze vooral op zoek zijn naar seniors en experts, schoolverlaters krijgen tegenwoordig op de IT markt al veel minder kansen dan pakweg 3 jaar geleden. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De TA klok loopt hier een uur voor. Nog iemand last van? |
In de VS werd/wordt de klok dit weekend verzet, als ik me niet vergis?! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik weet dat ze vooral op zoek zijn naar seniors en experts, schoolverlaters krijgen tegenwoordig op de IT markt al veel minder kansen dan pakweg 3 jaar geleden. |
Dat iets waar de arbeidsmarkt al langer last van heeft en ik krijg daar het schijt van.
"Young Potentials" gebruiken ze zo graag in hun recrutering, maar als het puntje bij paaltje komt willen alleen ervaren werkkrachten hebben en dat op een markt waar al een tekort is. :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
Wij zijn ook geen IT-bedrijf, maar eerder een multimedia-bedrijf. Websites, e-learning modules, videoproducties voor bedrijven, etc...
En dat zijn dingen waar onze klanten het eerste op besparen, omdat het geen 'noodzakelijke' dingen zijn. Plus dat veel van onze klanten multinationals zijn die nu op grote schaal mensen aan het buitengooien zijn.
We zitten met een team van 3 programmeurs, en wij hebben gelukkig nog altijd wel ons werk. Anders is het dus bij de designers. |
|
|
| christina |
| weet er iemand waar ge van die kartonnen verpakkingen om vinyls op te sturen kunt kopen? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
weet er iemand waar ge van die kartonnen verpakkingen om vinyls op te sturen kunt kopen? |
http://www.dozenmarkt.nl/
hier vind je ze zeker op ;-)
edit: en http://www.wydr.nl/bestel-info.html
en hier http://www.protected.de/200/cgi-bin/shop.dll?SESSIONID=0507575871888548&AnbieterID=1 |
|
|
| Xilver |
| Mannen tis hier saai tegenwoordig. Ik wil terug die grave debielen van vroeger, gelijk de mellowhead enzo. 't Is echt ni fun van nimeer de forumzak te kunnen uithangen. De Luc post ook nog zo weinig. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mannen tis hier saai tegenwoordig. Ik wil terug die grave debielen van vroeger, gelijk de mellowhead enzo. 't Is echt ni fun van nimeer de forumzak te kunnen uithangen. De Luc post ook nog zo weinig. |
t is wel u fout da ze allemaal gebanned zijn eh;) |
|
|
| Real |
| Ja da's waar, gij komt gewoon niet sympathiek over. :( :( :( |
|
|
|
|