return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 95)
View this Thread in Original format
Config
hmm, aangezien ik de laatste Beta ID-contest gewonnen had maar nooit meer heb georganiseerd wegens de enorm lage opkomst in de editie die ik won (anders had ik nooit gewonnen natuurlijk :p), is er ondertussen geen contest meer geweest.

Ik zie het best wel zitten om er nog eens enen te organiseren, maar dan liefst voor een degelijk aantal deelnemers. Zijn er geinteresseerden? (ik ga er niet TE veel progressive insteken :))
Push2005
Ik doe altijd mee :tongue2
Bl@ckOut
De ID-contests, waar is den tijd :p

Anders zou ik zeggen ja maar ik ben al een tijdje niet meer op de hoogte van de laatste trance. Ik ga dan ook sowieso passen. Moet mij er stilaan toch eens terug wat mee bezighouden eigenlijk :)
Config
Ikzelf ben ook niet meer op de hoogte van de laatste trance, dus het zullen eerder tracks uit 2000-2005 zijn, aangevuld met wat echte klassiekers en wat progressive trance/house.
BZRK
quote:
Originally posted by Config
2000-2005


Ik doe mee, maar alst echt die periode is, dan ben ik al verloren op voorhand. Ik begon dan pas te luisteren :p
Jasperovitsj
Ik wil ook altijd wel meedoen :)
FCB_Fanatic
ik wil wel meedoen als er nog eens een ID contest wordt georganiseerd. Uit de periode 2000 - 2005 moet nog wel lukken voor mij; de recentste trance gaat ook grotendeels aan mij voorbij :p
De Geert
quote:
Originally posted by BZRK
Ik doe mee, maar alst echt die periode is, dan ben ik al verloren op voorhand. Ik begon dan pas te luisteren :p


Idem. Pas in 2003 beginnen luisteren, silly me... :rolleyes:
Config
Ok, zal in de loop van de komende dagen hier een nieuwe contest posten :)
Jasperovitsj
Dance Valley was precies wel een topper dit jaar:




Dan lijkt die Q-Stage op Tomorrowland opeens toch wel een heel stuk minder erg.

Dj LPG
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dance Valley was precies wel een topper dit jaar:




Dan lijkt die Q-Stage op Tomorrowland opeens toch wel een heel stuk minder erg.


Zalige set man
Real
Smijt die ID-contest eens online Config, ik verveel me.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement