|
De Offtopic Thread #5 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
ook afgestudeerd :D |
congrats! =)
+1 btw
bachelor op zak, nu menne master doen sé! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
ook afgestudeerd :D |
congratz Wouter!!!
... en dan kunde nu echt op zoek naar werk ;) |
|
|
| Gladius |
heeft er iemand verstand van hoofdtelefoons? Ik ga één van de dagen ne nieuwe kopen. Ik zal hem enkel gebruiken voor op m'n pc, dus voornamelijk muziek luisteren & gamen.
Ik weet dat Sennheiser over het algemeen de beste zijn, maar er is zoveel keuze dat ik niet goed weet hoe of wat. |
|
|
| Config |
merci :)
indeed op zoek naar een job dus nu
Ik zou gaan voor een sennheiser gladius, maar het hangt er vanaf wat het budget is wat je wil spenderen aan een koptelefoon, je kan namelijk redelijk ver gaan.. |
|
|
| BZRK |
Ik heb zelf een Sennheiser HD 595 en ik vind dat echt een sublieme hoofdtelefoon om muziek te luisteren op mijn pc.
Wel iets prijziger, kostte me toen rond de 200 euro. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Proficiat Wouter en Johan! :) |
|
|
| CygnusX |
| Voor de geïnteresseerden: iBood heeft vandaag een USB platenspeler in de aanbieding :D |
|
|
| Antony |
| Ah gij volgt da ook :p |
|
|
| Antony |
Man man, effe de ontdekking van men leven gedaan! Mijne zwemtrainer komt inees me een pak cd's af voor mij. Ben Liebrand zijn Grandmixes beginnende van 1982! Van elk jaar dus sindsdien ne jaarmix. Te zot, die beginjaren zijn al zalig maar is mijn vader contenter mee. Begin jaren 90, tegewoordig zowizo de bom. Mr hier zitte dan platen tussen da ni op alle 90's party's te horen zijn. Begin 2000 is zelfs vet om terug te horen, zoveel dak al vergeten was... Er zullen er nog wel de Grandmixes van Ben Liebrand kennen hier. Voor diegeen die er nog niet van gehoord hadden.
http://www.liebrand.nl/grandmix/index.html
en zoek maar eens wat tracklists op :tongue3 |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Antony

Telenet Mono |
eindelijk nog eens getest nu met expressnet:

whoehoew !!!! |
|
|
|