|
De Offtopic Thread #5 (pg. 130)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
man ik ben moe ...
gisteren teambuildingactiviteit gehad met het bedrijf. S avonds dan nog diner en avondfeest dat duurde tot 2u. Uiteindelijk nog op hotel doorgevierd met wat collega's om uiteindelijk pas rond 6u te gaan slapen. Ik ben dus meer dan 24u wakker geweest.
Om 8u15 was ik al weer op en ik heb het nu dus vrij moeilijk ... aftellen tot 16u |
|
|
| Jakhira |
Iemand ervaring met mini-laptops?
Het is mijn bedoeling om een tweede, compacte dj-setup te maken maar ik weet niet hoe stabiel zo'n klein dingetje is... |
|
|
| Jakhira |
Wanneer hebben wij laatst een nieuweling gehad? :o
Er heeft iemand wat gepost in 'Right now' en dan zelf die post verwijderd...
Post eens wat trance, iemand :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Er heeft iemand wat gepost in 'Right now' en dan zelf die post verwijderd...
Post eens wat trance, iemand :p |
die persoon heeft waarschijnlijk uit schaamte zijn post verwijderd omdat hij/zij hier trance had gepost
logisch ook, met al die house die hier wordt gepost :D |
|
|
| Config |
| Het is allemaal de schuld van onze mod zeg ik u.. |
|
|
| christina |
What. The. .
Is er opeens terug een grappig topic (lees: kans op leven) hier, gaat meneer de mod het sluiten. Ge wrijft uw one night stands in iedereen zijn gezicht, maar een scheetje is te choquerend?
:rolleyes: |
|
|
| Jakhira |
| Zo gezegd, zo gedaan. |
|
|
| Jakhira |
| Ik ga geen gesloten thread bumpen, maar bij het neuzen kwam ik deze parel tegen :haha: |
|
|
| MikeVee |
| haha de zomers van 2004-2006 waren toch wel topmomenten voor dit forum. |
|
|
| MikeVee |
Zowel fysieke als virtuele omruilkassa noodzakelijk op elk evenement
CD&V-senator Dirk Claes pleit voor optimaal gebruik omruilkassa
http://www.cdenvsenaat.be/index.php?id=28&nid=1951
Domme politiekers, stel dat het verplicht is en er op TL een zou staan. Gaan daar 1000'en mensen op afkomen die hopen nog een ticketje te kunnen kopen terwijl dat aanbod er niet is. Gaan die mensen opnieuw teleurgesteld zijn en nutteloos blijven rondzwerven in de buurt.
Bovendien gaan de zwarthandelaars juist gouden zaken doen, de markt van mensen die er rondlopen op zoek naar een kaartje is dan net zoveel maal groter geworden. |
|
|
|
|