return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 115)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Jakhira
Wanneer ben je te oud om een voetbaltruitje te kopen? :o


da's zo nineties :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jakhira
Ik kan moeilijk elk weekend naar Engeland vliegen, maar ik ga er eind augustus naartoe en het leek me een fijne souvenir :)

Aston Villa was het zeker?
Jakhira
Het zal wel zijn! Ook al hebben ze beide flanken verkocht aan Man Utd. en Liverpool.

Maar met Darren Bent voorin komt dat allemaal wel goed :D
Jakhira
Iemand enig idee hoe ik een goeie rapper/MC kan vinden?
Ik wil hip house terugbrengen :happy2:

Hier in Aalst lopen er 'over het water' wel genoeg anderskleurigen rond, maar volgens mij zitten er weinig tussen die staan te springen om een plaat te maken met een bleekscheet als ik.
MikeVee
Raw13 is goed bezig de laatste tijd.
Jakhira
Haha :haha:
Jakhira
Vandaag van een kenner gehoord dat ik als pianist meer talent heb dan het overbekende Richard Clayderman, which was nice :o
Jakhira
Op facebook liet house producer Garcy Noise het volgende weten: working @ studio...
Reageert er iemand met 'FUUUUUCCCKKKK YOOOUUU PEDOFIEL !!!!!' :wtf: :stongue:
De rest begrijp ik niet want het is in het Spaans :o
pzK
Iemand die toevallig zich wil ontdoen van 2 technics draaitafels? :p
Dark Apostle
Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé!

Kaidreas
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé!

EMO
christina
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé!


3-4 wat?:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement