|
De Offtopic Thread #5 (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Wanneer ben je te oud om een voetbaltruitje te kopen? :o |
da's zo nineties :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik kan moeilijk elk weekend naar Engeland vliegen, maar ik ga er eind augustus naartoe en het leek me een fijne souvenir :) |
Aston Villa was het zeker? |
|
|
| Jakhira |
Het zal wel zijn! Ook al hebben ze beide flanken verkocht aan Man Utd. en Liverpool.
Maar met Darren Bent voorin komt dat allemaal wel goed :D |
|
|
| Jakhira |
Iemand enig idee hoe ik een goeie rapper/MC kan vinden?
Ik wil hip house terugbrengen :happy2:
Hier in Aalst lopen er 'over het water' wel genoeg anderskleurigen rond, maar volgens mij zitten er weinig tussen die staan te springen om een plaat te maken met een bleekscheet als ik. |
|
|
| MikeVee |
| Raw13 is goed bezig de laatste tijd. |
|
|
| Jakhira |
| Vandaag van een kenner gehoord dat ik als pianist meer talent heb dan het overbekende Richard Clayderman, which was nice :o |
|
|
| Jakhira |
Op facebook liet house producer Garcy Noise het volgende weten: working @ studio...
Reageert er iemand met 'FUUUUUCCCKKKK YOOOUUU PEDOFIEL !!!!!' :wtf: :stongue:
De rest begrijp ik niet want het is in het Spaans :o |
|
|
| pzK |
| Iemand die toevallig zich wil ontdoen van 2 technics draaitafels? :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé! |
EMO |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb mijn avatar na 3-4 nog eens geupdate...schoon hé! |
3-4 wat?:p |
|
|
|
|