|
De Offtopic Thread #5 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
hoeveel was 'm? |
50 euro. Wel zuur zeker omdat ik mij als BOB opgeofferd had. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
5 meter! dan moeten ze hier elke dag wel een boete uitschrijven!!! :( |
Yep, die regel wordt vrijwel nooit nageleefd.
Nochtans ondervind je er als chauffeur veel hinder van op de weg, omdat je voetgangers niet ziet aankomen. Een niet te onderschatten gevaar, lijkt me. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
hier heeft een moeder van een kind in de opvang bij ons thuis ook zo'n dikke boete gekregen omdat ze een klein beetje op het voetpad stond toen ze haar zoon kwam ophalen, wat hooguit een kwartier heeft geduurd. soms is het toch precies of ze erop staan te wachten. |
Ons mama is ook onthaalmoeder, en sommige moeders doen da ook. (de vaders vrijwel nooit, raar...) Maar als ik dan zo door de straat moet rijden of met de fiets thuiskom is da gewoon gevaarlijk. Soms doen ze da echt terwijl er 10m verder parkeerplaats is. Als ze het zo moeten leren... |
|
|
| christina |
| er zit precies wel een vloek op uw auto he? |
|
|
| De Geert |
Ik heb enkel een beetje bliksem gezien en een ferme wind gehoord, maar toch niks gemerkt van een windhoos... Er net aan ontsnapt dan precies...
btw: uw foto's staan als link op de site van het nieuwsblad, mooi mooi :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by De Geert
Ik heb enkel een beetje bliksem gezien en een ferme wind gehoord, maar toch niks gemerkt van een windhoos... Er net aan ontsnapt dan precies...
btw: uw foto's staan als link op de site van het nieuwsblad, mooi mooi :p |
Haha nice, had link wel doorgestuurd naar lokale nieuwsbladjournalist :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by christina
er zit precies wel een vloek op uw auto he? |
Ik zou het stillaan beginnen geloven. Op anderhalf jaar tijd bus tegen gereden, autoruit verbrijzeld en nu een zijruit uit. Dat van die bus was nog verzekerd maar glasbraak niet en als het als ramp erkend wordt zou glasbraak van wagens ook niet uitbetaald worden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik zou het stillaan beginnen geloven. Op anderhalf jaar tijd bus tegen gereden, autoruit verbrijzeld en nu een zijruit uit. Dat van die bus was nog verzekerd maar glasbraak niet en als het als ramp erkend wordt zou glasbraak van wagens ook niet uitbetaald worden. |
Dendermonde krijgt de ramperkenning dacht ik. Lier is een ander paar mouwen |
|
|
| MikeVee |
Kent er iemand een goed programma om bestanden te recupereren na een format van de harde schijf? :o :whip: :clown:
Liefst nog freeware ook. |
|
|
| Gladius |
| ik heb het, denk ik, enkele maanden geleden met Recover My Files gedaan. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Kent er iemand een goed programma om bestanden te recupereren na een format van de harde schijf? :o :whip: :clown:
Liefst nog freeware ook. |
http://www.recuva.com/
Van de makers van CCleaner. Freeware. |
|
|
|
|