|
De Offtopic Thread #5 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
you too !
nu rap wa slapen |
|
|
| FenixStyle |
Beste wensen aan iedereen voor het nieuwe jaar!
Een goede gezondheid, een goed lief, goei prestaties op school/werk, veel goeie muziek, en blablabla :)
Bij ons werd het jaar alvast goed ingezet. Tweede editie van Heaven was wederom geslaagd :) Goeie muziek, hier en daar zelfs een vleugje trance (Markus Schulz - I Am, Faxing Berlin, Original mix van Delerium - Silence). Hebben het jaar zelfs niet te zat in gezet, enkel fleske champagne gekraakt en daarna overschakeld op water.:p (er was namelijk geen bier te verkrijgen, ze hadden enkel Maes) Sfeer was ook wel goed, op enkele schermutselingen na. Decor was ongeveer het zelfde als vorig jaar, alleen was er een grotere videowall van ettelijke meters breed.. En disco-ballen, heel veel disco-ballen :p
Minpunt van de avondwas dat er het laatste uur een of ander "gas" was vrijgekomen (iemand die iets gegooid had ofzo?) wat ferm op de adem pakte waardoor we dan maar vertrokken zijn.. Zijn toen nog naar de Versuz getrokken in Hasselt, maar daar was het tot m'n verbazing al afgelopen toen we aankwamen..
Hebben ook geen last gehad van de spoorstaking, had er nochtans schrik voor.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Happy New Year everybody !!!! :) |
|
|
| Config |
Gelukkig nieuwjaar en al die zever
en ligt dat nu aan mij of is de volledige TE-thread verdwenen? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Gelukkig nieuwjaar en al die zever
en ligt dat nu aan mij of is de volledige TE-thread verdwenen? :p |
Het zou in ieder geval niet de enige thread zijn. Zo is er ook een thread van de TOTY voting verdwenen (group D) :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Gelukkig nieuwjaar en al die zever
en ligt dat nu aan mij of is de volledige TE-thread verdwenen? :p |
Ouch; dat is wel behoorlijk vervelend :wtf:
Alsie niet meer opduikt gaak wel een nieuwen maken; want anders wordt die bus regelen nog een vervelende zaak |
|
|
| CygnusX |
| Mja, der zijn blijkbaar verschillende threads verdwenen. Er is een thread over in het modforum, maar voorlopig zonder reactie van Swamper. |
|
|
| FUSyke |
Ten gevolge de slechte economische conjunctuur spijt het ons te moeten meedelen dat Music Man zich genoodzaakt ziet om per eind januari 2008 de filialen te Oostende en Brussel te sluiten.
We danken alvast alle klanten voor de jarenlange steun.
De winkel te Gent (Steendam 72) blijft natuurlijk geopend, het personeel kijkt alvast uit naar uw volgende bezoek.
Voor al uw platen en cd’s kan u tevens terecht op onze nieuwe webshop www.bastabasta.be.
Gratis verzending in België vanaf 5 platen.
Uitverkoop van de stock te Brussel en Oostende is voorzien gedurende de maand januari 2008:
Van 07/01/2008 tot 12/01/2008 -20% Korting
Van 14/01/2008 tot 19/01/2008 -30%
Van 21/01/2008 tot 26/01/2008 -40%
Van 28/01/2008 tot 31/01/2008 -50%
Tijdens de maand januari 2008 blijft het normale uurrooster van kracht.
(bron: Musicman myspace bulletin) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ten gevolge de slechte economische conjunctuur ... |
:stongue:
Enfin, toch goed dat die in Gent nog overblijft |
|
|
| The_G0dfather |
| Ik ken er niet veel van maar de koopkracht vd belg is toch gedaald? Dan houdt hun redenering toch ietwat steek. |
|
|
| Real |
| Maar dat is natuurlijk niet de grootste oorzaak. Het langzame uitsterven van vinyl, dát is momenteel het probleem voor verschillende platenzaken. :) |
|
|
|
|