|
De Offtopic Thread #5 (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by christina
jep :) |
Ah leuk, ik doe dat ook als bijberoep, op zelfstandige basis :) Voor welk bedrijf werk je nu? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ah leuk, ik doe dat ook als bijberoep, op zelfstandige basis :) Voor welk bedrijf werk je nu? |
bij OMD in oudergem, maar tis een media-agentschap, dus niet enkel gespecialiseerd in SEM :) |
|
|
| CygnusX |
| Lang geleden dat het hier nog zo druk is geweest! 7 man online nu :D |
|
|
| Kaidreas |
^dat zijn die vakantiedagen e :conf:
:D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Lang geleden dat het hier nog zo druk is geweest! 7 man online nu :D |
Seffens krijg je terug werk :p |
|
|
| christina |
| quote: | Politie ontruimt studentenkot voor... pakje witte bloem
LEUVEN - De politie liet gisteren een kot ontruimen nadat een van de studenten een briefomslag met daarin een verdacht wit poeder had gekregen. Na een grondige controle bleek het te gaan om... gewone bloem.
Grote paniek gisteren, aan de Minckelerstraat in Leuven. De bewoner van een studentenkamer kreeg in de voormiddag een envelop in de bus. Daarin zat een onbekend, wit poeder. Op de omslag stond geen naam van een geadresseerde maar er waren wel vreemde, op Arabisch gelijkende tekens op aangebracht. De student verwittigde de politie, die meteen ter plaatse snelde.
De patrouille bevroor de toestand tot de civiele bescherming ter plaatse kwam. De hulpdiensten namen meteen het zekere voor het onzekere. Er werd een veiligheidsperimeter ingesteld en ook het UZ Gasthuisberg werd gecontacteerd. Daar maakten ze zich klaar om eventuele besmette slachtoffers op te vangen.
Zo ver kwam het gelukkig niet. De civiele bescherming deed eerst ter plaatse een test om na te gaan of het onbekende goedje al dan niet radioactief was. Dat bleek niet het geval. Na verschillende stalen te hebben onderzocht, bleek dat de hele heisa veroorzaakt werd door... een envelop met gewone bloem. |
haha, geweldig:D |
|
|
| MikeVee |
| Het zal minder grappig zijn als de "dader", die ongetwijfeld uit hun vriendenkring komt, opgepakt is en de kosten mag betalen. :D |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het zal minder grappig zijn als de "dader", die ongetwijfeld uit hun vriendenkring komt, opgepakt is en de kosten mag betalen. :D |
alé, als die jongen nu gewoon zijn geleende portie bloem komt teruggeven, ge weet toch hoe dat gaat onder "kokende" studenten... :D |
|
|
| Dj LPG |
Heeft er iemand ervaring met laptop mixen?
Ik zou mij ook eens willen gaan amuseren, maar ik weet totaal niet wat tegenwoordig goeie progz zijn, welke controller je best neemt,...
Ik heb al veel goeie dingen gelezen over Traktor en de nieuwe X1 controller van native instruments lijkt mij ook wel een leuk hebbeding, maar in de winkel bieden ze blijkbaar liever de Denons aan (al lijken die wel ERG veel knopkes te hebben).
Iemand een idee wat naast een mac een goeie laptop is voor dergelijke doeleinden? (ik heb ook ableton staan wat ik daar ook graag op zou kunnen draaien)
al merci! |
|
|
| Real |
03. 16 Bit Lolitas vs Ladytron - Destroy Every Murder Weapon (Config Mashup)
Club Life 151 playlisted :conf: |
|
|
| De Geert |
bron? :conf:
volgens www.radio538.nl moet het zijn:
03. 16 Bit Ladytron – Destroy The Murder Weapon (Silinder Mash up) |
|
|
| Config |
Tis inderdaad niet de mijne, maar wel een bijna volledige afrip ervan. In de silinder mashup zijn de vocals enorm overused en eigenlijk is de loop die ie gebruikt ook al niet echt passend op de track...
Dat ie gewoon mijn mashup als basis gebruikt heeft zou me eigenlijk niet verbazen.
Nuja, de versie die tiesto speelde is dus niet de mijne, de kwaliteit van mijn mashup ligt veel hoger..
Wel jammer.. kzal toch eens proberen mijn mashup tot bij Tiesto te doen geraken, maar kvrees ervoor dat dat onbegonnen werk zal zijn. |
|
|
|
|