|
De Offtopic Thread #5 (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ze hebben mij dit jaar ook al gevraagd of ik al 18 ben :rolleyes:
|
Ondanks het grijze haar? :p |
|
|
| Jakhira |
| Mensen denken voortdurend dat ik het zo heb laten kleuren :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Panos-meisje he, niet Christina :p |
oef, ik kreeg al schrik :toothless |
|
|
| Jakhira |
Ze vragen mij om op www.housefreaks.co.uk te draaien :)
Ik weet trouwens hoeveel downloads mijn laatste set krijgt en ik ben niet tevreden :p |
|
|
| Jakhira |
| IK BEN MODERATOR :disbelief |
|
|
| Config |
| een groep verontwaardige leden brengt een luid awoert-geruip ten berde. |
|
|
| djcresto |
| 5 users en 23 guests browsing this forum. BETA leeft :) |
|
|
| Jakhira |
| Het zijn er 7... ik weet wie zich verbergt :D |
|
|
| Jakhira |
Ik heb een wedstrijd van Papa Records gewonnen via Facebook :D
Dit is mijn prijs :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
Zaterdag voor het eerst naar I Love Techno geweest en waarschijnlijk ook voor het laatst. Ik werd bijna levend gekookt in de zalen.
Voor de rest viel het wel mee. Nodige schraalheid kunnen observeren,jailbait kunnen checken (De vrouwlijke aanwezigen waren opmerkelijk jonger tov het mannelijke gedeelte). Digtalism was veruit de verassing van de avond en ik heb ook geleerd dat dubstep dj'en in België niets van talent vereist, want mixen is zelfs niet nodig. Het kan ook zijn Jakwob zich gewoon specialiseert in trainwreck-stijl.
De post-ILT traantjes over het feit dat de techno niet echt genoeg was, de dubstep niet underground meer is en dat ILT te commercieel is geworden waren ook verrukkelijk. Waarom die mensen in de eerste plaats een ticket kochten ontging me wel een beetje avenant de line-up gewoon open en bloot online stond. |
|
|
| Jakhira |
Natuurlijk is dubstep niet meer underground. Heb je enig idee hoeveel tieners naar de commerciële varianten ervan luisteren? Skrillex en zo...
Ik trek het mij weinig aan, want ik heb nooit iets aan het genre gehad :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Natuurlijk is dubstep niet meer underground. Heb je enig idee hoeveel tieners naar de commerciële varianten ervan luisteren? Skrillex en zo...
Ik trek het mij weinig aan, want ik heb nooit iets aan het genre gehad :p |
Ik vind Skrillex wel geinig van tijd. Kan aan mijn noise verleden liggen. Het is wel redelijk triest dat Skrillex zoveel kopietjes heeft voortbrengt. 1 ADHDstep producer heeft zijn charmes, een dozijn of meer is wat veel van het goede.
Maar de dnb/ dubstep-scene is een beetje hetzelfde beetje ziek als metal. Commercieel en degelijk geproduceerd staat precies op dezelfde lijn. Als het niet klinkt alsof het in een badkamer is opgenomen door iemand die op een dieet van konijnenkeutels en fruitvliegjes leeft is het niet meer "underground" genoeg. |
|
|
|
|