return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 121)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jakhira
Ze hebben mij dit jaar ook al gevraagd of ik al 18 ben :rolleyes:

Ondanks het grijze haar? :p
Jakhira
Mensen denken voortdurend dat ik het zo heb laten kleuren :(
christina
quote:
Originally posted by Jakhira
Panos-meisje he, niet Christina :p


oef, ik kreeg al schrik :toothless
Jakhira
Ze vragen mij om op www.housefreaks.co.uk te draaien :)

Ik weet trouwens hoeveel downloads mijn laatste set krijgt en ik ben niet tevreden :p
Jakhira
IK BEN MODERATOR :disbelief
Config
een groep verontwaardige leden brengt een luid awoert-geruip ten berde.
djcresto
5 users en 23 guests browsing this forum. BETA leeft :)
Jakhira
Het zijn er 7... ik weet wie zich verbergt :D
Jakhira
Ik heb een wedstrijd van Papa Records gewonnen via Facebook :D

Dit is mijn prijs :cool:
Dark Apostle
Zaterdag voor het eerst naar I Love Techno geweest en waarschijnlijk ook voor het laatst. Ik werd bijna levend gekookt in de zalen.

Voor de rest viel het wel mee. Nodige schraalheid kunnen observeren,jailbait kunnen checken (De vrouwlijke aanwezigen waren opmerkelijk jonger tov het mannelijke gedeelte). Digtalism was veruit de verassing van de avond en ik heb ook geleerd dat dubstep dj'en in België niets van talent vereist, want mixen is zelfs niet nodig. Het kan ook zijn Jakwob zich gewoon specialiseert in trainwreck-stijl.

De post-ILT traantjes over het feit dat de techno niet echt genoeg was, de dubstep niet underground meer is en dat ILT te commercieel is geworden waren ook verrukkelijk. Waarom die mensen in de eerste plaats een ticket kochten ontging me wel een beetje avenant de line-up gewoon open en bloot online stond.

Jakhira
Natuurlijk is dubstep niet meer underground. Heb je enig idee hoeveel tieners naar de commerciële varianten ervan luisteren? Skrillex en zo...

Ik trek het mij weinig aan, want ik heb nooit iets aan het genre gehad :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jakhira
Natuurlijk is dubstep niet meer underground. Heb je enig idee hoeveel tieners naar de commerciële varianten ervan luisteren? Skrillex en zo...

Ik trek het mij weinig aan, want ik heb nooit iets aan het genre gehad :p


Ik vind Skrillex wel geinig van tijd. Kan aan mijn noise verleden liggen. Het is wel redelijk triest dat Skrillex zoveel kopietjes heeft voortbrengt. 1 ADHDstep producer heeft zijn charmes, een dozijn of meer is wat veel van het goede.

Maar de dnb/ dubstep-scene is een beetje hetzelfde beetje ziek als metal. Commercieel en degelijk geproduceerd staat precies op dezelfde lijn. Als het niet klinkt alsof het in een badkamer is opgenomen door iemand die op een dieet van konijnenkeutels en fruitvliegjes leeft is het niet meer "underground" genoeg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement