|
De Offtopic Thread #5 (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Skrillex ... afgelopen weekend toevallig bij het zappen een videoclip van gezien op tmf :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Als het niet klinkt alsof het in een badkamer is opgenomen door iemand die op een dieet van konijnenkeutels en fruitvliegjes leeft is het niet meer "underground" genoeg. |
prachtig uitgedrukt!:D |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik vind Skrillex wel geinig van tijd. Kan aan mijn noise verleden liggen. Het is wel redelijk triest dat Skrillex zoveel kopietjes heeft voortbrengt. 1 ADHDstep producer heeft zijn charmes, een dozijn of meer is wat veel van het goede.
Maar de dnb/ dubstep-scene is een beetje hetzelfde beetje ziek als metal. Commercieel en degelijk geproduceerd staat precies op dezelfde lijn. Als het niet klinkt alsof het in een badkamer is opgenomen door iemand die op een dieet van konijnenkeutels en fruitvliegjes leeft is het niet meer "underground" genoeg. | Zowel binnen dnb & dubstep komen er nog geweldige releases uit. Enkel niet binnen het hardere, ruwe, "konijnenkeutel" :p genre.
Check voor dnb maar eens offworld recordings: http://www.youtube.com/watch?v=WpnLGgpn_NE & http://www.youtube.com/watch?v=AGWHNWjIKpQ , of hyperdub voor dubstep met deze kerel als bekendste uitgangsbord: http://www.youtube.com/watch?v=spNJX7e0z4E |
|
|
| Jakhira |
Als Rafic Burial niet kent, dans ik naakt op de Meir :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Als Rafic Burial niet kent, dans ik naakt op de Meir :p |
komaan, zeg het DA ... "ik ken Burial niet" |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
komaan, zeg het DA ... "ik ken Burial niet" |
Helaas, Burial is een van de eerste dubstep projecten die ik kende. |
|
|
| Jakhira |
| Ik heb héél bijna de B-kant van 'Truly' af :D |
|
|
| Kaidreas |
heeft er toevallig iemand de link naar of weet iemand die nog ergens staan.
een manga filmpje met een trein. op de muziek van Hermann & kleine - Leaving you behind
pls help :D |
|
|
| domineesje |
| streetvieuw van googlemaps :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jakhira
View? |
schrijffoutje door te dikke vingers he :p |
|
|
| Jakhira |
| Ik geloof er niks van! |
|
|
|
|