|
De Offtopic Thread #5 (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Real
't Is bijzonder stil op BeTa de laatste tijd, we gaan langzaam maar zeker de weg van NLTA op. :(
Zo heb ik helemaal niks te lezen op't werk. :o |
Maandag heb ik mijn laatste werkdag. Dan kan ik weer terug wat ambras beginnen maken. |
|
|
| Devilex |
| Heb hier zonet een gans album van The Ramones binnen, te gekke muziek gewoon. |
|
|
| Xilver |
Ik moet ook zo oud geworden zijn om de muziek te beginnen appreciëren die ons pa mij vroeger altijd heeft proberen op te dringen.
Led Zeppelin, The Who, Creedence Clearwater Revival, ... Wat een fantastische muziek allemaal toch. |
|
|
| The_G0dfather |
| lol, janette :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Maandag heb ik mijn laatste werkdag. Dan kan ik weer terug wat ambras beginnen maken. |
\o/
Ik zal mij alvast wapenen met wat grof anti-Antwerpgeschut ^^ |
|
|
| The_G0dfather |
Moby - Pale Horses is zoooo goed
orig, gui b & apparat mix, allemaal subliem
just wanted to share that |
|
|
| Config |
| Apparat Remix is met voorsprong de beste, maar kheb em al een beetje teveel gespeeld nu :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Led Zeppelin, The Who, Creedence Clearwater Revival, ... Wat een fantastische muziek allemaal toch. |
Nice one. Led Zeppelin ben ik van plan zeker te checken, Creedence kende ik al langer, da's inderdaad zalige muziek. oldskool rock ftw! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Config
Apparat Remix is met voorsprong de beste, maar kheb em al een beetje teveel gespeeld nu :D |
inderdaad, weinigen weten evenveel gevoel in een plaat te leggen als hij
Apparat - Useless Information bv |
|
|
| Dj LPG |
Ik overweeg het momenteel om een nieuwe cd speler aan te kopen, aangezien de mijnen momenteel regelmatig begint te haperen en da ni echt goe gaat om te mixen:p
Ik heb een zeer basic Numark CDN22 MK3 setje aangezien ik nog steeds voornamelijk me platen draai, maar ik overweeg om eens uit te kijken naar pioneers of iets dergelijks, eventueel me zo een jogwheel da ge een beetje plaat-effect krijgt... Iemand speciale positieve of negatieve ervaringen met bepaalde merken, types, ...? |
|
|
| Gladius |
| Iemand toevallig al naar Noorwegen geweest? We gaan met de auto en zoeken nog een beetje hoe we het best gaan en wat te bezoeken... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gladius
Iemand toevallig al naar Noorwegen geweest? We gaan met de auto en zoeken nog een beetje hoe we het best gaan en wat te bezoeken... |
Jep, maar niet hoger dan midden-Noorwegen. Wat wil je weten? Want er is immers zo veel over te zeggen, echt een aanrader! |
|
|
|
|