Ik heb voor de tweede maal gevraagd om mijn gebruikersnaam te veranderen naar Jakhira. Hopelijk luisteren ze nu!
Jakhira
quote:
Originally posted by Jakhira
Ik heb voor de tweede maal gevraagd om mijn gebruikersnaam te veranderen naar Jakhira. Hopelijk luisteren ze nu!
w00t w00t :toothless
Jasperovitsj
Draag je geen Puma's meer dan?
Jakhira
Haha, nee :o
Diesel! :p
Jakhira
Wanneer ben je te oud om een voetbaltruitje te kopen? :o
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jakhira
Wanneer ben je te oud om een voetbaltruitje te kopen? :o
geen idee ... ik ben 30 en ga mij dit jaar nog eens eentje kopen
kzal er al maar direct bij vermelden dat ik dat alleen aandoe als ik naar de voetbal ga :clown:
Jakhira
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzal er al maar direct bij vermelden dat ik dat alleen aandoe als ik naar de voetbal ga :clown:
Ik kan moeilijk elk weekend naar Engeland vliegen, maar ik ga er eind augustus naartoe en het leek me een fijne souvenir :)