return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 100)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by cviper
:nervous:

Och nån undrade häromdagen varför jag inte tyckte om dokusåpor...:wtf:


Jag fattar inte vem som kollar på dokusåpor... Så jävla dålig tv...
ScuL
å men reality TV däremot äger.
nekholm
quote:
Originally posted by ScuL
å men reality TV däremot äger.


quote:

reality tv is a very sketchy "reality"... one guy picxking from 25 hott chicks... oh yea THATS reality
SteveTranz4ever
Enda docku-tjaffs jag klarar se är Osbourne.... så kul ibland... de e fan som att se på The Simpsons ungefär... :D
ScuL
quote:
Originally posted by nekholm


det är inte den Reality TV jag snackar om.
jag snackar om olyckar, blod, osv. sånt man ser på Reality TV på Viasat
bilkrashar, höghastighets efterföljningar osv :)
nekholm
quote:
Originally posted by ScuL
det är inte den Reality TV jag snackar om.
jag snackar om olyckar, blod, osv. sånt man ser på Reality TV på Viasat
bilkrashar, höghastighets efterföljningar osv :)


Jaså sånt ja. Ja det är ju ganska intressant ibland.
SteveTranz4ever
:haha: yet :nervous:

SteveTranz4ever
E kanske ?

http://www.abum.com/?show_media=1546
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
E kanske ?

http://www.abum.com/?show_media=1546


Antingen så beror det på det ELLER.... så är det Sipo fångad på film!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
så är det Sipo fångad på film!


Tror också det :D

P4z!


:haha:
SteveTranz4ever
Jaaaaa.... äntligen har mitt jobb blivit 100% mer intressant :D


http://www.viceking.net/bubblewrap.swf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement