|
Den Knäppa Tråden (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by cviper
:nervous:
Och nån undrade häromdagen varför jag inte tyckte om dokusåpor...:wtf: |
Jag fattar inte vem som kollar på dokusåpor... Så jävla dålig tv... |
|
|
| ScuL |
| å men reality TV däremot äger. |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by ScuL
å men reality TV däremot äger. |
| quote: |
reality tv is a very sketchy "reality"... one guy picxking from 25 hott chicks... oh yea THATS reality
|
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Enda docku-tjaffs jag klarar se är Osbourne.... så kul ibland... de e fan som att se på The Simpsons ungefär... :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by nekholm
|
det är inte den Reality TV jag snackar om.
jag snackar om olyckar, blod, osv. sånt man ser på Reality TV på Viasat
bilkrashar, höghastighets efterföljningar osv :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by ScuL
det är inte den Reality TV jag snackar om.
jag snackar om olyckar, blod, osv. sånt man ser på Reality TV på Viasat
bilkrashar, höghastighets efterföljningar osv :) |
Jaså sånt ja. Ja det är ju ganska intressant ibland. |
|
|
| SteveTranz4ever |
:haha: yet :nervous:
 |
|
|
| Aendy |
Antingen så beror det på det ELLER.... så är det Sipo fångad på film! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
så är det Sipo fångad på film! |
Tror också det :D |
|
|
| P4z! |
:haha: |
|
|
|
|