|
Den Knäppa Tråden (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by nekholm
Alltså va fan.. Fattar inte varför tidningarna skriver om sån häna saker. Vem fan vill läsa om nån som råkar såga huvet av nån, eller hur nån hittar en penis i ketchupen eller nånstans annanstans, eller styckmord eller liknande? Sånt hör hemma på ***********, inte i dagstidningarna! :whip: |
www.dn.se ffs!
Aftonbladet har lika hög trovärdighet i sina artiklar som blaskan En ding ding värld en gång för många år sedan hade - dvs noll. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Aftonbladet har lika hög trovärdighet i sina artiklar som blaskan En ding ding värld en gång för många år sedan hade - dvs noll. |
MENAR DU ATT MAN INTE BLIR VAMPYR OM MAN STIRRAR MOT MÅNEN?! |
|
|
| Cloudburst |
 |
|
|
| JayBee |
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)
Sida 1 sida 2
(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) ) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)
Sida 1 sida 2
(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) ) |
hahah.. jag såg nått liknande som min kompis fick när han var å gjorde lumpen i Halmstad.. |
|
|
| November |
Alltså vad sött :)
Den som hamnade på rygg med benen rakt upp var bara för rolig.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)
Sida 1 sida 2
(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) ) |
hahaha, skoj test! |
|
|
| NordLight |
Hallå!
Är på jakt efter en bild på en lapp som några grannar till någon hade satt upp för att de störde sig på plumsen av bajset på nätterna.
Har letat igenom de flest trådar, men kan inte hitta bilden. Kan någon hjälpa mig?
Greetz
NordLight |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)
Sida 1 sida 2
(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) ) |
haha... ni måste gjort en del dumt ;) |
|
|
|
|