return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 138)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by nekholm
Alltså va fan.. Fattar inte varför tidningarna skriver om sån häna saker. Vem fan vill läsa om nån som råkar såga huvet av nån, eller hur nån hittar en penis i ketchupen eller nånstans annanstans, eller styckmord eller liknande? Sånt hör hemma på ***********, inte i dagstidningarna! :whip:



www.dn.se ffs!

Aftonbladet har lika hög trovärdighet i sina artiklar som blaskan En ding ding värld en gång för många år sedan hade - dvs noll.
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Aftonbladet har lika hög trovärdighet i sina artiklar som blaskan En ding ding värld en gång för många år sedan hade - dvs noll.


MENAR DU ATT MAN INTE BLIR VAMPYR OM MAN STIRRAR MOT MÅNEN?!
Cloudburst
JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)

Sida 1 sida 2


(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) )
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)

Sida 1 sida 2


(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) )


hahah.. jag såg nått liknande som min kompis fick när han var å gjorde lumpen i Halmstad..
November
quote:
Originally posted by Jeremy H
http://www.blennus.com/index.php?op...&id=393&Itemid=
Hahaha´! :stongue: :stongue:
Jag har hittat mitt nya favoritdjur!


Alltså vad sött :)
Den som hamnade på rygg med benen rakt upp var bara för rolig..
St_Andrew
quote:
Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)

Sida 1 sida 2


(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) )


hahaha, skoj test!
NordLight
Hallå!
Är på jakt efter en bild på en lapp som några grannar till någon hade satt upp för att de störde sig på plumsen av bajset på nätterna.
Har letat igenom de flest trådar, men kan inte hitta bilden. Kan någon hjälpa mig?
Greetz
NordLight
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
ett prov vi fick skriva i lumpen.... befälshumorn är torr :)

Sida 1 sida 2


(p.s. vissa utav alternativen är baserade på dumheter som vi gjort :) )


haha... ni måste gjort en del dumt ;)
fe_maLe
quote:
Originally posted by Jeremy H
http://www.blennus.com/index.php?op...&id=393&Itemid=
Hahaha´! :stongue: :stongue:
Jag har hittat mitt nya favoritdjur!


hah sött:clown:

Smekbar
http://elita.multipoker.com/

hehehe ;) inte superskoj direkt, men lite smålustig kanske :)
nekholm
Crazy Frog - Axel F
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement