|
Den Knäppa Tråden (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Här kommer en skitbra. :toothless
Så Arnold Schwarzenegger flyttade till Sverige för att spela hockey.
"Vad ska du spela för position?"
"I'll be back!"
=) |
|
|
| Dj Cola |
fan rådjuret var ju bäst!
han sa hora på spanska till den här habla español ju! ^^
fast im not a pinjata var bäst :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Det var finnen som sade till sin läkare att han inte kunde förstå varför han var sååå trött hela tiden.
Läkaren sa:
-Du kan väl ta och beskriva hur en helt vanlig dag ser ut för dig!
Finnen berättade (med grov brytning på finska):
-Ja, dä första jag gör när jag vaknar på morronen är att jag nullar
särringen. Sen äter jag frukost o efter det nullar jag särringen
igen innan jag går till joppet. På matrasten går jag hem och nullar
särringen en gång före maten och en gång efter maten, sen går jag
till joppet igen När jag kommer hem från joppet så nullar jag
särringen, sen äter jag kvällsmat o efter det så nullar jag
särringen igen och innan jag somnar så nullar jag särringen tre gånger till.
Läkaren stirrar roat på finnen:
-Vad tror du själv kan vara orsaken till din trötthet om du tänker efter lite?!!
Finnen efter en stunds funderande:
-Tjaa... kan dä bero på det där smårunkandet på joppet..?????
Några finnar på forumet :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Från en site som säljer T-shirts på nätet :D
 |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Från en site som säljer T-shirts på nätet :D
|
:haha: :haha:
Hoppas det inte gör mig till en hemsk person som tyckte det där var kul :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by November
:haha: :haha:
Hoppas det inte gör mig till en hemsk person som tyckte det där var kul :nervous: |
verkligen inte :)
I så fall så ligger jag risigt till med! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
verkligen inte :)
I så fall så ligger jag risigt till med! |
Nej ni får inte ens tänkta nåt om nåt om muslimer eller nån profet...
Ni får inte ens säga ordet fet som tex. "Oj vad fet jag ser ut i dessa rosa tanga !"
Gör ni det så ska ni döden döööööööö... föresten, nån som anväder XP Pro ? Jag gör de.... fan pro är ju första delen av profet... nu ska jag döden döööööööö... |
|
|
| St_Andrew |
| Hahahaha, den var riktigt kul, skulle lätt köpa en sån om det inte vore för faktumet att man lätt skulle bli dödad om man hade en sån tröja :p |
|
|
|
|