|
Den Knäppa Tråden (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| hehe vore cool om det funkade! men det bygger ju lite på att alla flyger åt samma håll och att deras ben håller o inte går sönder... men kan nog funka =) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag undrar om det här funkar :D d vore kul att försöka det
|
hehe scul! den där var bra :D |
|
|
| dbl |
| hehe.. hade varit riktigt ball om det funka... ska nog ta o fånga lite fåglar o göra en större version :D |
|
|
| reveal |
hehe Claus Führer Södra Sandby, professor på LTH, kursansvarig för "numerisk analys" :) (vilket för övrigt är en jävligt tråkig kurs) |
|
|
| mindshooter |
Haha kul att man kan skicka biobiljetter via Gula sidorna me...
tror minst sagt att jag ska skicka två biljetter till Monika Mens :stongue: |
|
|
| jofawe |
Ioan Hora, Alvesta, min gamle granne =) |
|
|
| mjz |
hehe, hade inte sett den sidan... men tung phung blev väl lite kult förut... :)
hittade däremot ingen Un-Nisa Butt Fakhar när jag sökte... :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha... go MS !
 |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha... go MS !
|
:haha: :haha: klockren ! känner igen det där medelandet, skit att installera xp asså ! :o |
|
|
|
|