|
Den Knäppa Tråden (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by NordLight
MAN OF THE YEAR AWARD !
|
jag väljer den första.. det ser så jävla roligt ut. man hajar ju att nummer två är för att han bara hadde en bur och bättre ge lift till damerna i bur än att de får gå så nummer två är nog faktist en riktig gentleman :)
trean är oxo rolig men ettan vinner för att contrastet blir starkare :) |
|
|
| St_Andrew |
jag försöker att låta bli att skratta, usa (speciellt texas) e ju sjukt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Klicka på länken nedan för att se en rolig "kortfilm"
Ser så söt ut men är totalt brutal, ta er även tid att kolla på dom andra små filmerna så kommer ni få er ett gott skratt :stongue:
Det är i pop-up rutan som filmen kommer :)
http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/eye.html |
|
|
| Glorie |
| detta :p :p :p :stongue: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
detta :p :p :p :stongue: | hehe den var ju skön :).. nästan så att jag hadde gjort så själv :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
detta :p :p :p :stongue: |
hahahahaha fan va rätt =) |
|
|
| St_Andrew |
 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
| hahah.. aa den var bra men jag vet inte vad som är sötast, kattungen eller bruna fyrkanterna :) |
|
|
| dbl |
| hehehehehe.... gullig kattunge... men dem där bruna sakerna (va fan det nu e dem heter) e ju gulligare nästan :) |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Glorie
detta :p :p :p :stongue: |
Haha vem fan kommer på nåt sånt :stongue:
| quote: | Originally posted by St_Andrew
|
Jag ber om ursäkt för alla kattors död jag har åstadkommit.. :(
Dom "bruna fyrkanterna" heter Domo-Kun :D |
|
|
|
|