|
Den Knäppa Tråden (pg. 167)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Det där var fan sjukt sjukt :nervous: |
|
|
| jofawe |
Det där är vad jag kallar stor balle.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Det där är vad jag kallar stor balle.. |
Vad kallar du en mindre variant då ? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad kallar du en mindre variant då ? |
jämfört med detta så är allt hädanefter en liten balle |
|
|
| Christian Ö. |
Haha det där va riktigt komiskt! |
|
|
| Joe Nas |
läste om det på aftonbladet här om dagen, trodde det va ett skämt när man läst rubriken :D känns nästan som den döve först dumma sig med den blinde :crazy: |
|
|
| Cloudburst |
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
[[ LINK REMOVED ]]
|
Heeeeelt vridet! KTH-nivå där alltså :D Eller ännu värre :happy2: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Heeeeelt vridet! KTH-nivå där alltså :D Eller ännu värre :happy2: |
[[ LINK REMOVED ]]
kolla in den där, fick länken av min kusin och den är lååång och galen, det är ett riktigt stort domino med eld och grejjer:D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
[[ LINK REMOVED ]]
|
SÅ jävla coolt :D Påminner om det gamla spelet "The Incredible Machine" ;) |
|
|
|
|