|
Den Knäppa Tråden (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
hehe, jo, en gammal favorit...
all "engrish" från nån av sagan om ringen filmerna är riktigt rolig också... :) |
|
|
| ScuL |
it looks to me like that TiB speak are. it very l33t language be. me brother and i sometime speak the speak as TiB. you can be very trained in it. it is very much faulty engrish but it very nice be! you also TiB are?
:tongue2
all your TiB are belong to us :D |
|
|
| St_Andrew |
prenumenerar du oxå på internet worlds surftips? :toothless |
|
|
| Kongo_kim |
mongo.mine.nu
åhh herregud vad kul:stongue: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
prenumenerar du oxå på internet worlds surftips? :toothless |
:disbelief haha, fän.. jag som ville att ni skulle tro att jag hitta massa coola sajttips hela tiden :p :p men så visade de sig att Internetworld slängde med en "gammal" länk (ang. engrish) eftersom folk hade sett den redan, typiskt :p
men sant.. ja prenumenerar :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
:disbelief haha, fän.. jag som ville att ni skulle tro att jag hitta massa coola sajttips hela tiden :p :p men så visade de sig att Internetworld slängde med en "gammal" länk (ang. engrish) eftersom folk hade sett den redan, typiskt :p
men sant.. ja prenumenerar :rolleyes: |
hehe okej, misstänkte det eftersom du postade två länkar som var med där i fredags :p men man får ganska coola tips där ibland, fast mkt är oxå old news :) |
|
|
| Sand Leaper |
Jo, PvD på Top Of The Pops tror jeg.
edit: jeg mente selvfølgelig Dancestar :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hehehehehe :disbelief
 |
|
|
| Cloudburst |
Haha, aegd.. :stongue:
Vad är sannolikheten att ta en sån bild måtro? |
|
|
|
|