return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Den Knäppa Tråden (pg. 136)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Linda Rosing....

Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html

:toothless





hehe det ser värkligen ut som det :stongue:
November
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Linda Rosing....

Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html

:toothless





Inte bara fult utan ganska löjligt också..
Men hon kom ialf med i tidningen .. alltid ngt :rolleyes:
Pjox
quote:
Originally posted by November
Inte bara fult utan ganska löjligt också..
Men hon kom ialf med i tidningen .. alltid ngt :rolleyes:


Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:

Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:

Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p


haha, det där va på något sätt lite...skrämmande :p
hustler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Linda Rosing....

Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html

:toothless






Grattis Linda du är en nolla. Och grattis Fadde, du har en namnteckning som ser ut som en penis.
November
quote:
Originally posted by Pjox
Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:

Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p


Hon är en typisk attentionwhore.. så hon gör nog vad som helst för att få vara med i medialjuset.. Och hon är ju känd sen förut.. men hon har ju eg inte presterat en skit..bara gjort bort sig liksom :p
Laszlo
Jag tycker allvarligt talat synd om henne alltså...så IQ-befriad, så bortom all hjälp...:(
keddo
påminner lite om en snubbe som tattade in sin bruds namn över hela halsen. Sen gjorde hon slut, och han var för fattigt för att ta bort namnet under ett helt år efter typ ;D jobbigt läge.

Men ja, hon är ju helt ute och cycklar.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by keddo
påminner lite om en snubbe som tattade in sin bruds namn över hela halsen. Sen gjorde hon slut, och han var för fattigt för att ta bort namnet under ett helt år efter typ ;D jobbigt läge.

Men ja, hon är ju helt ute och cycklar.


I ett sånt läge finns bara en lösning... att fixa en ny brud med samma namn :toothless
keddo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
I ett sånt läge finns bara en lösning... att fixa en ny brud med samma namn :toothless


Sant, blir polokrage tills efter ett tag; "titta vad jag gjort älskling" :D

Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
haha, det där va på något sätt lite...skrämmande :p


Jag lovar jag skulle aldrig tatuera in ditt namn på min höft, eller någon annan stans på min kropp så du kan vara lugn :thepirate
November
quote:
Originally posted by Pjox
Jag lovar jag skulle aldrig tatuera in ditt namn på min höft, eller någon annan stans på min kropp så du kan vara lugn :thepirate


Absolut.. Skulle aldrig falla mig in att tatuera in någons namn på min kropp..
rätt löjligt.. och attans smärtsamt och kostsamt att ta bort :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 
Privacy Statement