|
Den Knäppa Tråden (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
hehe det ser värkligen ut som det :stongue: |
|
|
| November |
Inte bara fult utan ganska löjligt också..
Men hon kom ialf med i tidningen .. alltid ngt :rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by November
Inte bara fult utan ganska löjligt också..
Men hon kom ialf med i tidningen .. alltid ngt :rolleyes: |
Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:
Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:
Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p |
haha, det där va på något sätt lite...skrämmande :p |
|
|
| hustler |
Grattis Linda du är en nolla. Och grattis Fadde, du har en namnteckning som ser ut som en penis. |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Pjox
Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? :conf:
Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? :p |
Hon är en typisk attentionwhore.. så hon gör nog vad som helst för att få vara med i medialjuset.. Och hon är ju känd sen förut.. men hon har ju eg inte presterat en skit..bara gjort bort sig liksom :p |
|
|
| Laszlo |
| Jag tycker allvarligt talat synd om henne alltså...så IQ-befriad, så bortom all hjälp...:( |
|
|
| keddo |
påminner lite om en snubbe som tattade in sin bruds namn över hela halsen. Sen gjorde hon slut, och han var för fattigt för att ta bort namnet under ett helt år efter typ ;D jobbigt läge.
Men ja, hon är ju helt ute och cycklar. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by keddo
påminner lite om en snubbe som tattade in sin bruds namn över hela halsen. Sen gjorde hon slut, och han var för fattigt för att ta bort namnet under ett helt år efter typ ;D jobbigt läge.
Men ja, hon är ju helt ute och cycklar. |
I ett sånt läge finns bara en lösning... att fixa en ny brud med samma namn :toothless |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
I ett sånt läge finns bara en lösning... att fixa en ny brud med samma namn :toothless |
Sant, blir polokrage tills efter ett tag; "titta vad jag gjort älskling" :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha, det där va på något sätt lite...skrämmande :p |
Jag lovar jag skulle aldrig tatuera in ditt namn på min höft, eller någon annan stans på min kropp så du kan vara lugn :thepirate |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag lovar jag skulle aldrig tatuera in ditt namn på min höft, eller någon annan stans på min kropp så du kan vara lugn :thepirate |
Absolut.. Skulle aldrig falla mig in att tatuera in någons namn på min kropp..
rätt löjligt.. och attans smärtsamt och kostsamt att ta bort :nervous: |
|
|
|
|