|
Den Knäppa Tråden (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
:eek:
JENNY! :eyes: vad kollar du för porrsidor :stongue: |
:crazy: jadu... :stongue: jag bara postar länkar som kommer upp på Buzz ja.. Inte sitter jag och söker på "string-emil" själv inte :thepirate
| quote: | Originally posted by jofawe
vänta bara tills jag får på mig mina
har en teaser här om ni vill se ...
Känsliga varnas... |
skojar va? :wtf:
helleguuu, vad äre för trend jag startat??? :stongue: bevare mig väl :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
det var bland det vidrigaste...
vänta bara tills jag får på mig mina ;)
har en teaser här om ni vill se ...
Känsliga varnas... |
:nervous: |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by jofawe
det var bland det vidrigaste...
vänta bara tills jag får på mig mina ;)
har en teaser här om ni vill se ...
Känsliga varnas... |
:eek: de var de jävligaste :stongue: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
skojar va? :wtf:
helleguuu, vad äre för trend jag startat??? :stongue: bevare mig väl :p |
Erhm.. det kortet är nästan 2 år gammalt :P
Kan tillägga att den kom i en valnöt ... |
|
|
| Amnezia |
haha omg:wtf: :eek: han borde spärras in lr nått...:tongue2 |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Amnezia
haha omg:wtf: :eek: han borde spärras in lr nått...:tongue2 |
värsta grejen är nog sin egen text:
ansehen lohnt sich :toothless |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by ScuL
värsta grejen är nog sin egen text:
ansehen lohnt sich :toothless |
Jo, det är också bra att han skriver att de har stängt ner sidan 2 ggr eller nåt. Undrar varför? :wtf:
PS: hur hittar man en sån sida? Jag menar, det är väl knappast nån som letar efter 'string-emil' på nätet? :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by cviper
PS: hur hittar man en sån sida? Jag menar, det är väl knappast nån som letar efter 'string-emil' på nätet? :nervous: |
det är en bra fråga..
nå glorie glorie hallelulia .. HUR hittade du egentligen String Emil? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
det är en bra fråga..
nå glorie glorie hallelulia .. HUR hittade du egentligen String Emil? |
mouhahha :stongue: ;) fin sång det där :p
jag har redan sagt att jag inte söker på string-emil. :p jag bara postar länkar från sveriges bästa länksamling Buzz :) kunde aldrig tro att ni skulle bli så stormförtjusta i Emil ;) hohoho |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
mouhahha :stongue: ;) fin sång det där :p
jag har redan sagt att jag inte söker på string-emil. :p jag bara postar länkar från sveriges bästa länksamling Buzz :) kunde aldrig tro att ni skulle bli så stormförtjusta i Emil ;) hohoho |
får mig osökt att tänkte på en annan låt ...
"we´re men, we´re men in tiiiights ..."
(från Robin Hood, Karlar i trikåer...) |
|
|
| SWE_TRANCE |
...klassiker.
Men det finns säkert nån som inte hört den :)
Fyra nunnor stod i led och väntade vid pärleporten. S:t Peter frågar
dem om de någonsin syndat?
"Nja, en gång tittade jag på en mans penis." säger den första.
"Droppa lite av detta heliga vatten på dina ögon, så kan du komma in
i himlen." Säger Peter .
Peter frågade den andra nunnan om hon någonsin syndat?
"Nja, en gång höll jag i en mans penis." sade hon.
"Stoppa din hand i detta heliga vatten så kan du komma in i himlen." säger Peter.
Precis då tränger sig den fjärde nunnan framför den tredje nunnan. Peter frågar henne:
"Varför trängde du dig före?"
Hon sa, "Därför att jag vill gurgla innan hon sätter sig i vattnet!"
haha:haha: :crazy:
Riktigt trött är jag nu! |
|
|
|
|