|
Den Knäppa Tråden (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo ibland är det ju så att jag har lite att göra... |
no steve, no ...
Btw: Lite porr såhär på tisdagskvällen..
http://www.exet.nu/html/download/video/breast_lift.mpeg |
|
|
| Aendy |
Hur kan du få det till något sexuellt? Har tom hjälpt en kompis med det innan hon skulle på en bal och det var så långt ifrån porrigt man kan komma... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hur kan du få det till något sexuellt? Har tom hjälpt en kompis med det innan hon skulle på en bal och det var så långt ifrån porrigt man kan komma... |
alltså.. bröst är sexuellt!
Sen att man tejpar dem å har sig ... det är inget ovanligt, har jag upptäckt :( |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
alltså.. bröst är sexuellt!
Sen att man tejpar dem å har sig ... det är inget ovanligt, har jag upptäckt :( |
Det var som fan. Visste att det fanns silikonkuddar som brudar stoppade in i BH:n, men detta med att tejpa upp pattarna är fan något nytt. Fåfänga fruntimmer, vad göra? :( Vi skyller allt på Slitz! ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Det var som fan. Visste att det fanns silikonkuddar som brudar stoppade in i BH:n, men detta med att tejpa upp pattarna är fan något nytt. Fåfänga fruntimmer, vad göra? :( Vi skyller allt på Slitz! ;) |
gör la inget att dem e fåfänga.. bättre att dem e det än att inte bry sig alls ;)
hade jag varit tjej hade jag säkert gjort det med.. hehe :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| jofawe... du får väl också köpa sån där tejp så slipper du stå med händerna å trycka ;) haha... näää e jag elak nu :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Öhh, lite grundläggande saker. I många fall så vill tjejer, när det har lyxiga klänningar med tex bara ryggar eller av tubemodell, inte gärna ha några irriterande och fula bh-band som förtar hela idén och utseendet med klänningen eller vad det nu må vara. Då tejpar man upp brösten istället för att ha en vanlig bh. Detta har inte direkt någon större utseendemässig effekt i jämförelse med en vanlig bh. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Då är jag med på noterna. Verkar som vi har en expertpanel inom området här på SWETA :) |
|
|
| jofawe |
jofawe... du får väl också köpa sån där tejp så slipper du stå med händerna å trycka ;) haha... näää e jag elak nu :p | '
det där är väl vad man brukar säga: "gå över gränsen" ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
'
det där är väl vad man brukar säga: "gå över gränsen" ;) |
Nej det är sån här vi kallar för kärlek  |
|
|
| jofawe |