|
Den Knäppa Tråden (pg. 189)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| Dörren hade kanske varit för enkelt :haha: |
|
|
| jofawe |
oftast gör man så när de misstänker nackskador (för att man lyfter då ut offret rakt bakifrån för att förhindra att kotor vrider sig och så).
Jag tycker inte det är det minsta konstigt att de gjorde såhär faktiskt. |
|
|
| fe_maLe |
^^ elmo is teh :p |
|
|
| mjz |
| hahaha, va gulligt. skön rap där på slutet :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu har mitt bredband flippat igen... och denna gången värre än vanligt!
En snubbe laddade hem en rätt stor fil... 16MiB/s
Jag har ju bara 100/10Mbit... jag har mao. 100/160Mbit just nu :p Minst! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har mitt bredband flippat igen... och denna gången värre än vanligt!
En snubbe laddade hem en rätt stor fil... 16MiB/s
Jag har ju bara 100/10Mbit... jag har mao. 100/160Mbit just nu :p Minst! |
Hahaha. TRevligt man borde ööh klaga på det? hahaha
Att bredbandet går för fort. att man hinner inte med att förstår vad man tankar. .... |
|
|
| Pjox |
Den var ju helt underbar! :D |
|
|
|
|