|
Den Knäppa Tråden (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by M1cro5lave
Hmm..det är inte vad jag har hört. Hört att det ursprungligen kom från felskrivning i ett spel (även kallat StarCraft). När en spelare dog så kom det upp en text som sa: "You have been pwned" eller liknande. Det skulle egentligen stå: "You have been owned" men det hela var en felskrivning så det slutade med att alla skrev pwn istället för own.
...det är åtminstone vad jag hört... :conf: |
jag med, fast det var warcraft 2 eller 3... Men man vet ju hur sånt här modifieras efterhand som hitorien sprids... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by biznology
scul har du for mycket tid pa dig...
och har hat inget forstandligt pa svenska| |
jag har inte skrivit det här :D
vad menade du med andra meningen du skrev? :conf:
om pwn/own. ingen aning. jag vet iaf att det var felskriven nånstans :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
shrooms = mushrooms = ... du vet.. knark typ.
|
hoho dagens citat! :p:stongue: aaaa okej :) snällt som orka skriva
M1cro5lave... maaaan, ja gillar din mening som står i din signatur..."Or just an obsession?" grymme!!!! |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by ScuL
FOAD = off and die
foos = fools = idioter |
Dessa två visste jag inte, resp. skulle ha gissat nåt annat på 'foos' ;)
Whatever. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by cviper
Dessa två visste jag inte, resp. skulle ha gissat nåt annat på 'foos' ;)
Whatever. |
np n00b. u b l33t now :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
heheh, kaxigt :toocool: |
|
|
| Laszlo |
haha - jävla idioter till att komma på något sådant. Arne Weise försöker ta självmord är klart bäst :D |
|
|
| Smekbar |
haha SML är fan bäst... sjukt bra humör... visade typ 10 avsnitt eller så för ett par polare för nårra år sen och de tyckte typ det var sjukt tråkigt, medans jag skrattade så jag ramlade av stolen... de tyckte jag var dum i huvet :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har just kollat på The Simpsons - S15E01 - Threehouse of Horror XIV
Riktigt bra faktiskt ! bla. är det professorn som vinner nobelpris och han får åka till Sverige för att ta emot det...
Deras bild av Sverige :toothless
Den bilden är ju iof sann... :gsmile: |
|
|
|
|